3 392 603 läst · 16 664 svar
3393k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Testar ny förvärvet för att se om vi blir kompisar. Verkar lovande. Anhållet är betydligt mer raffinerat än of1010. Tråkigt att de inte går att växla mellan bara.
Inhandles även ett extra anhåll för att kunna köra på högkant enklare, förvånadsvärt billigt för att vara festool, komplett anhåll 650kr. (men sen kosta en 1/2" hylsa 750kr så..)
Inhandles även ett extra anhåll för att kunna köra på högkant enklare, förvånadsvärt billigt för att vara festool, komplett anhåll 650kr. (men sen kosta en 1/2" hylsa 750kr så..)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
K
KjellTimell
Medlem
· Stockholm
· 1 862 inlägg
KjellTimell
Medlem
- Stockholm
- 1 862 inlägg
T
Tovin
Hobbysnickare
· Stockholm
· 1 246 inlägg
Tovin
Hobbysnickare
- Stockholm
- 1 246 inlägg
Annars kan jag rekommendera den här:richardtenggren skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Den enda gröna Bosch jag äger. Men är faktiskt väldigt nöjd .
https://www.hornbach.se/shop/Haftpi...MI-ePqyJiC7AIVjbWyCh3HFg6MEAQYAiABEgIMvvD_BwE
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Den där är för fintrådsklammer vilket inte är intressant i mitt fall, sen vill jag ha smidigheten och enkelheten med en manuell pistol, sen har jag problem med färgen. Tack ändåT Ejmelie skrev:
https://www.ahlsell.se/10/forbrukni...-losningsmedel/farg-och-lack/109681-c04a9bc4/richardtenggren skrev:
Så är färgen fixad.
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg
Bra!FredrikR skrev:
Den gamla R64:an har hängt med sen pappa byggde kaninburar till mig och syster när vi var små, sen har den varit med på både takbyte och fasadrenovering här Så den har ju levererat många klammer
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 589 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 589 inlägg