Ett amerikanskt lake house fast i Lindås strax utanför Göteborg, Känns både svenskt och internationellt på samma gång, perfekt sommarställe om jag hade varit välbärgad.
https://rc.se/bostader/OBJ12549_2011037579/
 
  • Gilla
Tokslut och 1 till
  • Laddar…
M magiul skrev:
Ett amerikanskt lake house fast i Lindås strax utanför Göteborg, Känns både svenskt och internationellt på samma gång, perfekt sommarställe om jag hade varit välbärgad.
[länk]
Här kommer lite bilder för framtiden när annonsen plockats ner.
 
  • Modern villa vid sjö med stora fönster, omgiven av grönska och träd, med en trädgård och uteplats i förgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt hus i två våningar med stora fönster och träfasad, omgiven av grönska och uppvuxna träd. Stenlagd uteplats med sittplatser under en pergola.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Ljust vardagsrum med stora fönster, bruna och vita soffor, trägolv och en ljusstake samt en öppning till en balkong med utsikt över träd och vatten.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Utsikt från matplats med dukat bord över en sjö, med träd och hus vid strandkanten och skog i bakgrunden.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Modernt badrum med grå stenväggar, stor spegel, två väggmonterade kranar och handfat i sten. Dekorationer i form av två flaskor och vit korall.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Stilrent badrum i grå sten med dubbla duschmunstycken och inbyggd hylla som innehåller flera flaskor schampo.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Vardagsrum med två soffor och ett soffbord, stora fönster med utsikt mot en sjö och skog.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Tony Rosendahl och 4 till
  • Laddar…
M magiul skrev:
Ett amerikanskt lake house fast i Lindås strax utanför Göteborg, Känns både svenskt och internationellt på samma gång, perfekt sommarställe om jag hade varit välbärgad.
[länk]
Hindås, inte Lindås
 
brun togo soffa så bekväm
 
HOBBY ARCHITECT
Vad är vitsen med pergolan? Tycker det ser hemskt ut. Men annars snyggt.
 
HOBBY ARCHITECT HOBBY ARCHITECT skrev:
Vad är vitsen med pergolan? Tycker det ser hemskt ut. Men annars snyggt.
För att skapa rumskänsla utomhus.
 
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
Y YuGi skrev:
Hindås, inte Lindås
Ha ha, så konstigt att jag skrev Lindås för H och L är ju inte ens nära varandra på tangentbordet. Hade nog lite otur när jag tänkte. :-D
 
  • Gilla
YuGi
  • Laddar…
M magiul skrev:
Ett amerikanskt lake house fast i Lindås strax utanför Göteborg, Känns både svenskt och internationellt på samma gång, perfekt sommarställe om jag hade varit välbärgad.
[länk]
Inte Lindås, men Hindås.
Växt upp i den trevliga orten
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.