7 923 läst · 214 svar
8k läst
214 svar
Avslutad: Vinn ett helt verktygspaket!
1. 3,8/5
2. För en vecka sen blåste ett träd ner i min trädgård och in på grannens tomt. Mycket nära huset men tur i oturen så missade det. Däremot är staketet kaffeved. Behöver fixa det framöver och batteridrivna verktyg är nödvändigt för annars blir det 50 m förlängningssladd.
2. För en vecka sen blåste ett träd ner i min trädgård och in på grannens tomt. Mycket nära huset men tur i oturen så missade det. Däremot är staketet kaffeved. Behöver fixa det framöver och batteridrivna verktyg är nödvändigt för annars blir det 50 m förlängningssladd.
3,8Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare
Totalt värde: 3034 kr
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
Ska bygga trädäck i vår och det skulle vara sjukt smidigt med dessa batterimaskiner och slippa sladdar som stör i arbetet.
3,8
Finns det något skönare än när man har sakerna man faktiskt behöver till sitt projekt? Då blir det ju trots allt av. Jag vet inte hur många projekt som blivit uppskjutna för att jag inte haft rätt grejer hemma… Dessutom tror jag sambon skulle uppskatta att jag kommer i mål med alla de projekten jag hunnit påbörja men inte slutfört. Så win win helt enkelt
Finns det något skönare än när man har sakerna man faktiskt behöver till sitt projekt? Då blir det ju trots allt av. Jag vet inte hur många projekt som blivit uppskjutna för att jag inte haft rätt grejer hemma… Dessutom tror jag sambon skulle uppskatta att jag kommer i mål med alla de projekten jag hunnit påbörja men inte slutfört. Så win win helt enkelt
Svar: 3,8 av 5Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
Motivering: Ja tack! Så trött på avlagda verktyg jag fått ärva eller låna då jag aldrig haft råd själv att unna mig nytt.
1. 3,8 av 5.
2. Som många andra så är väl den primära anledningen till att vi vill vinna detta för agg vi verkligen skulle ha nytta av sakerna. Vi håller på att renovera varje rum i huset i stadig men långsam takt, och verktyg underlättar det!
Just skruvdragare har vi redan en ryobi, men eftersom man även fick med 2 batterier i paketet skulle vi kunna ge bort den nya och ett batteri till våra vänner som saknar en sådan! Så allt hade kommit till nytta =)
2. Som många andra så är väl den primära anledningen till att vi vill vinna detta för agg vi verkligen skulle ha nytta av sakerna. Vi håller på att renovera varje rum i huset i stadig men långsam takt, och verktyg underlättar det!
Just skruvdragare har vi redan en ryobi, men eftersom man även fick med 2 batterier i paketet skulle vi kunna ge bort den nya och ett batteri till våra vänner som saknar en sådan! Så allt hade kommit till nytta =)
3.8/5
Skulle vara fantastiskt då min Ryobi skruvdragare körde jag lite för hårt (höll för luftintagen) så den brann
Skulle också vara toppen med ett 4ah batteri att då mitt nuvarande 2ah inte räcker långt till grensågen och trimmern jag köpt på mig.
Skulle vara fantastiskt då min Ryobi skruvdragare körde jag lite för hårt (höll för luftintagen) så den brann
Skulle också vara toppen med ett 4ah batteri att då mitt nuvarande 2ah inte räcker långt till grensågen och trimmern jag köpt på mig.
Den fick 3,8 av 5.Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Som nybliven husägare hade det varit perfekt att starta huskarriären med ett verktygskit som detta. Det är så mycket annat som ska köpas så att det känns som att vi blir ruinerade utöver att också bli belånade livet ut. 😆
Rätt svar=3,8 av 5 möjliga poäng.Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Ständigt igång med olika snickerier,nu bygger jag om tvättstugan och byggt en fågelmatare station så här finns alltid ett behov av högklassiga verktyg för att ge ett bra resultat på mina projekt.
Den fick betyg 3,8. Ska börja bygga en ny bod i vår då den gamla, byggd av sånt man hittat skulle jag tro (60-tal), går att putta omkull. Ny med stuga så har inga verktyg alls. Dessa skulle jag verkligen behöva!Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Betyg 3.8 av 5
Jag har satt tänderna i ett gammalt hus, alla verktyg är välkomna!
Jag har satt tänderna i ett gammalt hus, alla verktyg är välkomna!
Omdöme 3,8Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Har övertagit ett hus som är byggt 1893 som behöver en hel del renoveringar och eftersom det är 1220 km till huset i Skåne kan jag inte transportera verktygen fram- och tillbaka varje gång jag åker sommarhuset
Svar; 3,8
Motivering: Jag skulle ha stor nytta av verktygen, eftersom jag ska börja bygga fritidshus i vår. Kommer bli en off grid-stuga på ett mindre berg. Så kommer behöva batterimaskiner som jag kan ladda via solpanel. (Men tycker egentligen ni ska dela ut paketet till någon som vill ge bort det, eller någon med sämre ekonomi än mig. Men det kan ju vara lite svårt att kontrollera, kanske...)
Motivering: Jag skulle ha stor nytta av verktygen, eftersom jag ska börja bygga fritidshus i vår. Kommer bli en off grid-stuga på ett mindre berg. Så kommer behöva batterimaskiner som jag kan ladda via solpanel. (Men tycker egentligen ni ska dela ut paketet till någon som vill ge bort det, eller någon med sämre ekonomi än mig. Men det kan ju vara lite svårt att kontrollera, kanske...)
Svar: 3.8 / 5.
Motivering: Vi har precis kommit igång med invändig renovering av vår drömkåk från sekelskiftet som nu ska återfå sin forna glans efter att varit ute på att antal ”60-70-tals”-äventyr genom åren. Vi har originalritningarna så det är bara att tuta och köra…men vi behöver maskinerna! 💸🛠️
Motivering: Vi har precis kommit igång med invändig renovering av vår drömkåk från sekelskiftet som nu ska återfå sin forna glans efter att varit ute på att antal ”60-70-tals”-äventyr genom åren. Vi har originalritningarna så det är bara att tuta och köra…men vi behöver maskinerna! 💸🛠️