7 915 läst · 214 svar
8k läst
214 svar
Avslutad: Vinn ett helt verktygspaket!
1. Totalt omdöme: 3.8Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare
Totalt värde: 3034 kr
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
2. Jag och min sambo bor i ett hus från 1905 som gett oss båda grå hår de senaste åren. Sprängda vattenledningar, ruttna takstolar, spruckna avlopp som då fyllde källaren med 10cm "mysvatten" är bara av några problem som dykt upp. Att teglet släppte från taket och slog sönder bilen är en annan historia Nu har vi bestämt oss att inte vänta ut nästa katastrof utan totalrenovera huset från topp till tå, och vad behövs då? Några ordentliga verktyg som håller för att tämja detta vilddjur till hus 😎💪
Totalt omdöme 3.8 (har inte testat övriga märken lite lågt kanske?)
Varför jag skulle vinna? Känner mig händig med verktyg men har misslyckats med att föra vidare till fyra döttrar. Med lite fler verktyg kanske det inte är för sent 😉
Varför jag skulle vinna? Känner mig händig med verktyg men har misslyckats med att föra vidare till fyra döttrar. Med lite fler verktyg kanske det inte är för sent 😉
Betyget var 3.8.
För att hålla det kort. Jag och min familj behöver dem men har inte råd att prioritera att köpa verktyg i nuläget. Vi måste därför låna av vänner och bekanta.
För att hålla det kort. Jag och min familj behöver dem men har inte råd att prioritera att köpa verktyg i nuläget. Vi måste därför låna av vänner och bekanta.
De fick 3.8 i betyg 😊
Jag och min partner har nyss köpt ett gammalt hus och det är så mycket att göra! Jag kan ingenting sedan tidigare (och äger därför inga verktyg) men lär mig hela tiden. Med dessa verktyg kommer allting bli både roligare och lättare! Heja tjejer som grejar!
Jag och min partner har nyss köpt ett gammalt hus och det är så mycket att göra! Jag kan ingenting sedan tidigare (och äger därför inga verktyg) men lär mig hela tiden. Med dessa verktyg kommer allting bli både roligare och lättare! Heja tjejer som grejar!
Totalt omdöme: 3.8 av 5Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
jag borde vinna för att ny husägare är med ingen kunskap om renovering är alltid om behov av bra kvalitet verktyg
3.8 av 5
Jag har inte dem verktygen och jag behöver dem
Jag har inte dem verktygen och jag behöver dem
1. Totalt omdöme: 3.8 av 5
2. Ägare av ett hus från -56 med tillkommande renoveringsbehov. Jag och min sambo har bott i huset i cirka 1 år nu och i mars kommer vårat första barn. Det betyder att vi behöver komma igång med renovering av barnkammaren. Att få äran att vinna verktygen från Ryobi vore såklart en skjuts framåt för att komma igång med renoveringarna. Idag används främst handverktyg vilket har sin charm men batteridrivna verktyg ökar farten avsevärt om man säger så!
2. Ägare av ett hus från -56 med tillkommande renoveringsbehov. Jag och min sambo har bott i huset i cirka 1 år nu och i mars kommer vårat första barn. Det betyder att vi behöver komma igång med renovering av barnkammaren. Att få äran att vinna verktygen från Ryobi vore såklart en skjuts framåt för att komma igång med renoveringarna. Idag används främst handverktyg vilket har sin charm men batteridrivna verktyg ökar farten avsevärt om man säger så!
svar: 3.8 av 5Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Jag vill vinna verktygspaketet för att jag är så nöjd med Ryobis produkter. Har själv en grästrimmer som är så stark och bra. Gubben skulle nog också bli jätteglad av nya maskiner.
Skruvdragaren fick 3.8 av 5.Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
Har en del verktyg från Ryobi men saknar dessa. Behövs alltid till renoveringar när man bor i äldre hus.
Svar: 3.8 av 5.
Motivering:
Som nya husägare saknas verktyg många,
med manuella verktyg vi får stånga.
Ska en bräda kapas får vi till fördärvet såga,
det är en mycket slitsam plåga.
Med Ryobis sågar i varje variant,
kommer hemmafixet nu gå galant!
Motivering:
Som nya husägare saknas verktyg många,
med manuella verktyg vi får stånga.
Ska en bräda kapas får vi till fördärvet såga,
det är en mycket slitsam plåga.
Med Ryobis sågar i varje variant,
kommer hemmafixet nu gå galant!
1. 3.8 av 5Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
Så här tävlar du:
2. Jag behöver en starkare borrmaskin än den jag har nu. Sticksåg och cirkelsåg blir en bra knuff i ädlare delar så att jag äntligen kan komma mig för att fixa till ett lutande golv. Ingen snickare har velat ta på sig jobbet så jag utgår numera från att jag måste göra det själv.