Omdöme 3.8/5
Jag har en hel uppsättning med Ryobis grejer & tycker att de är mer än väl värda sina pengar!

Svar 3.8/5
Motivering:
Jag känner att jag håller på att bli som Ove i Solsidan. Lånar verktyg av alla grannar hit och dit, men till skillnad från Ove så lämnar jag faktiskt tillbaka dem. Snälla hjälp mig att undvika fortsätta denna onda spiral!

3.8 av 5.
Skulle vara skönt och trevligt att fortsätta njuta av bekantskapen med Ryobi. Fördelen med att vinna denna uppsättning är att man slipper frakta vissa av delarna fram och tilbaka mellan hem och stuga utan kan ha vissa delar som dubletter.
Har även introducerat vissa delar av Ryobis sortiment på den arbetsplatsen inom skolvärlden som jag jobbat på. Så visst har Ryobi kvaliteter som fungerat inom denna sfär.

3.8 av 5.

Ryobi ger mer färg och lätthet till DIY och ger en person tillfredsställelse när man njuter av ett slutfört DIY-projekt.

3.8 av 5.
Elvispen brann upp förra året å åkte på tippen men jag behöll visparna, perfekt att sätta i borrmaskinen om jag nu hade haft en.

Hej! Fyller snart 60 år så då börjar det bli dags att skaffa rediga verktyg....
3.8 poäng av 5

S
3.8 av 5

Jag vill inte vinna några verktyg, bara svara på frågan.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.

[bild]

Det här ingår i paketet:

Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare

Totalt värde: 3034 kr

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.

Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.

Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
Betyget var 3’8.
Anledningen till att jag vill vinna setet är att jag verkligen behöver dessa verktyg i mitt arbete med att renovera mitt hus.

Betyg 3.8
Ska äntligen lämna myrstacken och flytta ut på landsbygden. Detta innebär stor utmaning för mig som saknar erfarenhet som hemmafixare. Den utmaningen blir mycket roligare att ta sig an med bra verktyg i näven.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.

[bild]

Det här ingår i paketet:

Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare

Totalt värde: 3034 kr

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.

Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
3,8
-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.

Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.

3,8 av 5. Fordi jag har stort behov 😃

omdömet på skruvdragaren är 3.5 av 5

Skulle vinna då mitt 280kvm hus kräver dessa verktyg att fixa och underhålla 🏠

Omdöme: 3,8
Motivering: behöver ett startkit med batteridrivna verktyg, detta vore perfekt!

Omdöme: 3.8 av 5

Jag och min man har nyligen flyttat till ett hus som har renoveringsbehov så det skulle passa oss alldeles utmärkt med ett ryobi verktygspaket. En cirkelsåg äger vi inte ens så den skulle komma väl till hands!

3.8 / 5

Skulle verkligen ha nytta av både cirkelsåg och sticksåg i diverse kommande projekt till sommaren. Vinner jag så ger jag bort borren till föräldrarnas landställe, där mina barn behöver en egen, så farfar får ha sin ifred.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.