Tack för alla tävlingsbidrag, då var tävlingen avslutad. Jag återkommer med vem som vann senare i eftermiddag, när juryn har konfererat.

• Gilla
Kvickis och 3 till
  • Laddar…
Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.

[bild]

Det här ingår i paketet:

Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare

Totalt värde: 3034 kr

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.

Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.

Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
Omdöme: 3,8
Jag bygger hus och lånar i dagsläget maskiner från stackars snälla människor i min omgivning

Då har juryn utsett en vinnare bland alla 209 tävlingsbidrag(!).

Stort grattis till vinsten @Rabbithole med inlägg #5, nu kan du sluta låna farsans sågar. 🥳

• Gilla
  • Älska
Mony och 6 till
  • Laddar…
TheImprovisor
Då har juryn utsett en vinnare bland alla 209 tävlingsbidrag(!).

Stort grattis till vinsten @Rabbithole med inlägg #5, nu kan du sluta låna farsans sågar. 🥳
Grattis #Rabbithole!

• Älska
Rabbithole
  • Laddar…
Vilken härlig avslutning på veckan! 😀

• Gilla
Kris1 och 3 till
  • Laddar…
Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.

[bild]

Det här ingår i paketet:

Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare

Totalt värde: 3034 kr

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.

Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.

-----------------------------------------------

Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.

Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
3,8 Jag behöver dom då min blackdeker brann upp.

W78 W78 skrev:
3,8 Jag behöver dom då min blackdeker brann upp.
Vinnaren utsågs i fredags så du är lite sen tyvärr. 😉

• Gilla
Krux
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.