10 065 läst · 216 svar
10k läst
216 svar
Avslutad: Vinn ett helt verktygspaket!
Administrator
· Skåne
· 7 889 inlägg
Tack för alla tävlingsbidrag, då var tävlingen avslutad. Jag återkommer med vem som vann senare i eftermiddag, när juryn har konfererat.
Omdöme: 3,8Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare
Totalt värde: 3034 kr
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.
Jag bygger hus och lånar i dagsläget maskiner från stackars snälla människor i min omgivning
Administrator
· Skåne
· 7 889 inlägg
Då har juryn utsett en vinnare bland alla 209 tävlingsbidrag(!).
Stort grattis till vinsten @Rabbithole med inlägg #5, nu kan du sluta låna farsans sågar. 🥳
Stort grattis till vinsten @Rabbithole med inlägg #5, nu kan du sluta låna farsans sågar. 🥳
TheImprovisor
Allvetare
· Västkusten
· 1 027 inlägg
TheImprovisor
Allvetare
- Västkusten
- 1 027 inlägg
Allvetare
· Västra Götaland
· 10 922 inlägg
Vilken härlig avslutning på veckan! 😀
3,8 Jag behöver dom då min blackdeker brann upp.Marlen Eskilsson skrev:Den här veckan tävlar vi om en hel verktygssats Ryobi ONE+ med 3 verktyg och 2 batterier.
[bild]
Det här ingår i paketet:
Borrmaskin R18DD2
Sticksåg
Cirkelsåg R18CSP
2 batterier 4 & 2 Ah + laddare
Totalt värde: 3034 kr
Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du skulle vinna.
Fråga: När Byggahus.se testade skruvdragare 2021, vilket omdöme (1-5) fick Ryobis skruvdragare då?
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 15 november.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
OBS! Vi bortser från ditt tävlingsbidrag om du inte har fyllt i din profil med fullständiga namn- och adressuppgifter inkl. telefonnr för sms-avisering.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Amazon. Vi reserverar oss för att det här verktygspaketet skulle kunna ha tagits ur sortimentet då. I så fall erbjuds en vinst som består av verktyg till motsvarande värde, som väljs ut i samråd med vinnaren.
Byggahus.se står själva för vinsten i denna tävling.