AndersMalmgren
50 029
Poäng
18 598
Medlem i
131
Startade trådar
28 dec 2013
Senast aktiv
Aktivitet
-
Senast online:
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Ägg som är dåliga luktar. 9 dagar över bäst före är inget
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Så långt vet jag inte om han går, men han kommer iallafall dra ner på stödet. Det kan vi nästan vara säkra på.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Allmänna Zigbee-tråden.Jag tycker det fungerra bra, speciellt om man är lite logisk i vilken knapp som används till vad. Så positionen stämemr överens med var...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Allmänna Zigbee-tråden.Nu har jag Z-wave men jag kör med Hager Berkers 4 knappars-lösning med återfjädring. Allså 4 knappar i en singledosa. Smidigt om man...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jag tror snarare det kommer bli svårare med fred med Trump vid makten. Vi i Europa kommer behöva steppa upp när USA drar ner på...
-
AndersMalmgren skrattade åt Alfredos inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Man brukar få rabatt vid stora ytor. Jag litar på att inköp löser detta.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det är en metafor för att bomba skiten ur landet. Man kan hoppa över steget att asfaltera det efteråt 😂
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Du är rolig på fest eller? Du läste inte ironin? Dock borde vi göra parkeringsplats av ryssland, anfall är bästa försvar. Horribelt hur...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Vi har Nordefco, vi har NATO vi har JEF mfl. NATO är helt korrekt en försvarsallians, bra jobbat, stjärna i kanten. I alliansaen ingår...
-
AndersMalmgren skrattade åt paraluns inlägg i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jo det finns en klart humoristisk FB grupp som heter "JA TILL VINDKRAFT PÅ SÖDERMALM".
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det har ju bevisats rätt hårt att de inte har den kapaciteten. Sverige ihop med sina samarbetsländer skulle krossa ryssland.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Vindkraftverk sitter ofta i natursköna områden ja. Vi har några på Ljusterö som förstör totalt där de finns. Som tur är inte nära vår gård
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jo tjena, 2 dagars operation blev 3 års krig
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det är fint då kan vi bomba dem och skapa lite smutsiga bomber :)
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jo men vi borde ju göra Ryssland till en stor parkeringsplats och något ska ju den användas till 😂
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Man kan göra en stor solpanelsfarm av ryssland. Blir jobbigt med underhållet bara
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Solpaneler går emot detaljplan tyvärr så får man dispans för detta vilket är helt sjukt.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Folk som kör i mittenfilen även om de inte kör om.De hade faktistk en av sveriges första bilar. Dock vette fan om det fanns så mycket mittfiler på den tiden
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det blir bra det. Eller så blir det som alla andra ej planerbara projekt, de konkar. Men jag skulle bli glad om det fungerar. Vi...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Inte far off! :D
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Missat, ska de skjuta en fet laser som värmer upp vatten till en turbin eller vad? :D Tänker osökt på denna klassiker :P
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jag önskar dem lycka till. Det är som mupparna som tror man kan lösa hela grejen med en fet jävla solpanel i öknen. De har lixom helt...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Som jag sade hundra sidor tillbaka. Det finns inget storskaligt hållbart sätt att lagra energi. Ännu.. Men vi lär lösa kall fusion innan...
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Jag hade full koll. Men man behöver inte nämna allt herr meta diskussion-mannen
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Nej det skulle jag inte säga. Jag håller med honom i mycket gällande skattefrågan. jag är ju frö helt privaiserad sjukvård tex
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Så är det MEN, sossarna är helt skrupelfria i sin maktfulkomlighet och det är inte högern på samma sätt
-
AndersMalmgren svarade i tråden Folk som kör i mittenfilen även om de inte kör om.250k enligt Nokia, framgår inte vilken typ utan att det är vinterdäck. Folk är korkade. Säkert byggahus folk i stort
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vad blir det för mat?.Årets första lunch på Portal ❤️
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Meta diskussion mannen. Den snabbades på av 2011-olyckan. Effekten är den samma.
-
AndersMalmgren svarade i tråden Vi som gillar kärnkraft, vad behövs för att det ska bli.Det har jag också skrivit några tusen inlägg tillbaka, folkomröstningen totalförstörde möjligheten till en vettig kärnpolitik i Sverige...
Bilder
Visa merAndersMalmgren har laddat upp 2 994 bilder.
Filmer
Visa merAndersMalmgren har laddat upp 83 filmer.
Allmän info
- Från
- Stockholm
- Kön
- Man
- Sysselsättning
- Systemarkitekt