1 732 298 läst · 6 044 svar
1732k läst
6,0k svar
Worx Landroid 2.0
Jo, så kan det vara, men då kan de väl erkänna det, så kunder inte känner sig förda bakom ljuset. Dessutom finns det ju tydligen hackad fw, som sägs fungera, men den kanske har andra nackdelar.E etompau skrev:
Det behöver inte vara mer avancerade användare - det räcker med att tillräckligt många normalanvändare blir tillräckligt missnöjda med uppriven gräsmatta, för att ordentligt solka ner varumärkets rykte, men det går tydligen bra för Worx ändå, eller så har inte tillräckligt många ledsnat ännu.A aggplanta skrev:När det kommer till utveckling och input utifrån så kan jag säga av egen erfarenhet att Worx ligger långt upp på listan av bolag som skiter högaktningsfullt i sina lite mer avancerade användare. Jag har försökt med en del saker sedan 2014. Svaret har varit "No" två ggr och resten /dev/null. Det roligaste är kanske numera att fråga efter källkoden till klipparen så jag kan modda själv. Det blir också nej, vilket också var den mest troliga utgången av ett sådant konversation.
Det borde ju inte vara omöjligt för den med rätt kunskaper att komma åt källkoden och göra småändringar men det som krävs är ju att någon blir intresserad på riktigtA aggplanta skrev:
Jag har ställt in starttiden 21.00 och klipptid 9 timmar på min nu, men lade märke till att det står 21.00-23.59 på skärmen.
Kommer den bara gå till 23.59 eller kommer den visa annan sluttid när klockan passerar 00.00 ?
Kommer den bara gå till 23.59 eller kommer den visa annan sluttid när klockan passerar 00.00 ?
du tänker väl på att den gör mos av igelkottarna när du kör den på natten!R Raccoon skrev:
4:e säsongen och min klippare (WG 794E) har börjat väsnas som ett tröskverk. Det är tydligen klippmotorn som fått ett dåligt lager eller liknande, för det är den som låter. Har någon annan råkat ut för detta?
* dåligt laddat batteriemelie91 skrev:
* defekt batteri
* dålig kontakt i mellan robot och laddstation
* annat fel
En helt ny klippare ska fungera, gör den inte det så tag kontakt med åf för åtgärd. Surt att behöva börja med att fixa dyra grejor.
E etompau skrev:* dåligt laddat batteri
* defekt batteri
* dålig kontakt i mellan robot och laddstation
* annat fel
En helt ny klippare ska fungera, gör den inte det så tag kontakt med åf för åtgärd. Surt att behöva börja med att fixa dyra grejor.[/QUOTE
Den åker tillbaka till basen trots över 50% batteri kvar. Om det är dålig kontakt mellan robot och stationen, vad kan man göra åt det?