Får tyvärr meddela att trots nu uppdatering/uppgradering så har det inte funkat för min GW790E, probleme kvarstår när det gäller att den stänger av under klippning och när den går in på laddning stänger den av sig då med... Får väl höra ,ed support imorgon, suck...
 
Donleo skrev:
Får tyvärr meddela att trots nu uppdatering/uppgradering så har det inte funkat för min GW790E, probleme kvarstår när det gäller att den stänger av under klippning och när den går in på laddning stänger den av sig då med... Får väl höra ,ed support imorgon, suck...
Har du kollat kablarna som går in bak i laddaren så dom inte är korsade eller ligger på varann, det gjorde mina men sen jag klippte dom och dom är ca 1 cm från varann så har den inte stängt av sig en ända gång.
 
  • Gilla
Donleo
  • Laddar…
Hej
Ny här
Har 0,72 programvara enl disp på klippare (WG794E). Hittar ingen kantklippning i menyn . Den säger även Fel Pinkod när jag stänger av maskinen. Kan det vara fel på min uppdatering ? Skulle det inte komma en ny i fredags?
 
jpson67 skrev:
Har du kollat kablarna som går in bak i laddaren så dom inte är korsade eller ligger på varann, det gjorde mina men sen jag klippte dom och dom är ca 1 cm från varann så har den inte stängt av sig en ända gång.
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Alla som uppdaterar håll on knappen intryckt tills någon v kommer upp ock kolla noga så det är den nya
tar det lång tid innan det kommer något så är det troligen ny V
 
Donleo skrev:
[bild]
(y)
 
gees skrev:
Har försökt söka men inte hittat. Men zonindelningen, fungerar den så att den bara följer sig till utmärkt zon och börjar klippa där, sen att den studsar sig in i en helt annan zon kan man inte hindra den ifrån?

Eller går det att få den att stanna i zonen?
Jag har uppfattat de så att det är slumpen och bredden på in och utgångarna till zonen som avgör hur länge maskinen stannar i resp. Zon.
 
pettew skrev:
Hej
Ny här
Har 0,72 programvara enl disp på klippare (WG794E). Hittar ingen kantklippning i menyn . Den säger även Fel Pinkod när jag stänger av maskinen. Kan det vara fel på min uppdatering ? Skulle det inte komma en ny i fredags?
kom det även till 794 ? har du provat med kod 0000, om den inte tar din
 
Klipparen startar och går . Det är bara det att det står fel pinkod när jag stänger av. Kom det ingen ny till 794:an
 
Nicke Nyfiken
Mathias Carlzon skrev:
Hej. Slog till idag på jem & fix erbjudande så det blev en 796e. Hittade en Box på nätet magic mover Box va något o ha? Någon som testat? [länk]
Varför vill man ha en sådan? Förstår inte riktigt vitsen med den.

WG796E finns inte i Jem & Fix sortiment. Det måste vara ett lokalt erbjudande. Var köpte du den och vad fick du betala?
 
Nicke Nyfiken skrev:
Varför vill man ha en sådan? Förstår inte riktigt vitsen med den.

WG796E finns inte i Jem & Fix sortiment. Det måste vara ett lokalt erbjudande. Var köpte du den och vad fick du betala?
WG790E finns iaf i Karlskrona (jem&fix), jag utgick iaf från hur många kvadratmeter den klarar av, så den kändes helt ok, då iaf, idags läge skulle jag vilja bara lämna tillbaka den
 
Nicke Nyfiken
Donleo skrev:
WG790E finns iaf i Karlskrona (jem&fix), jag utgick iaf från hur många kvadratmeter den klarar av, så den kändes helt ok, då iaf, idags läge skulle jag vilja bara lämna tillbaka den
Eftersom jag citerade Mathias Carlzon, så var frågan riktad till honom. Och min första fråga rörde den "Magic box" han skriver om.

WG790E finns i Jem&Fix sortiment, men nu var det inte en sådan Mathias Carlzon köpt.

Ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig otydlig i mitt förra inlägg.
 
Nicke Nyfiken skrev:
Eftersom jag citerade Mathias Carlzon, så var frågan riktad till honom. Och min första fråga rörde den "Magic box" han skriver om.

WG790E finns i Jem&Fix sortiment, men nu var det inte en sådan Mathias Carlzon köpt.

Ber om ursäkt ifall jag uttryckte mig otydlig i mitt förra inlägg.
Var jag som inte var uppmärksam jag som ska be om ursäkt (y)
 
796an har dom bara haft i sitt reklamblad och skylt i butik(beställningsvara). Ej i det ordinarie sortimentet på hemsidan. Sista dagen idag, enl reklambladet. 8000kr
image.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.