46 326 läst · 224 svar
46k läst
224 svar
Verisure byter basenheten
299/mån låter vansinnigt billigt. Hur länge har du haft larmet?G Gunnar Johansson69 skrev:
Hjälper väl ganska bra när det verkligen gäller är min uppfattning, dvs. om det börjar brinna när familjen ligger och sover så uppskattar iallafall jag om någon tar kontakt med brandkåren och informerar dem om var branden börjat så de kan släcka snabbast möjligt och jag inte behöver tänka på annat än att få ut familjen ur huset.K Kaptenz skrev:
Jag byter batterier själv, du har ju instruktioner i appen steg för steg. Är bara en brandvarnare jag inte når upp till, men där byter de ju hela komponenten, inte bara batteri.K Kaptenz skrev:Blir inte förvånad av hur Verisure gör.Hade dem förut och fick betala 800kr för byte av batteri som kostade 70kr köpa själv…
Gissa om vi sade upp dem… Dessutom när vi såg att nya kunder fick lägre kostnad för larm så blev vi j…ligt arga. Då vi frågade varför gamla kunder med långa avtal INTE premieras så blev de tysta.
Sagt upp sedan länge ( dessutom så blir det lika mycket inbrott i hus med larm).
Kollaps internet så ser ni.
Ge då gärna en orsak att betala dyra månadskostnader för inget värde.
Ja, men förut FICK du inte göra detU ullak40 skrev:
Jag har byggt två hus, har inga problem byta batterier liksom.. utan instruktion😂