4 357 372 läst · 32 062 svar
4357k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Du gjorde mig osäker först men det är jag som kastat om orden ser jagChrissofsweden skrev:
Skumroller i mikro utförande var det vi köpte.. Typ som modellen i länken
http://www.watski.se/Skumroller-11Mph
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Tusen tack! En sån ska vi beställa. Perfekt till fönsterbrädorna
He he 2 kvar i det rummet.. 7 kvar totalt.. Tror jag ha ha. Störde mig på alla lådor med högtalare och det finns bara ett sätt att göra sig av med domJonatan79 skrev:
För traktorn blev det ett nytt Xbox.. Bra val med tanke på hur semestern varit =P
Monterat de sista två högtalarna i tösens rum
Lyckades såga av högtalarkabeln. Roligt jobb att pilla dit det sista som fanns kvar samtidigt som grabben petar på en med ett måttband och sjunger..
Koncentration 😳
Men han ska ha kredit för gott jobb som hantlangare 👍🏼
Bara ett rum kvar med högtalarna
🤔
Rimligast borde väl vara att tösen byggstädar 😇
Lyckades såga av högtalarkabeln. Roligt jobb att pilla dit det sista som fanns kvar samtidigt som grabben petar på en med ett måttband och sjunger..
Koncentration 😳
Men han ska ha kredit för gott jobb som hantlangare 👍🏼
Bara ett rum kvar med högtalarna
🤔
Rimligast borde väl vara att tösen byggstädar 😇
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
Satt upp en strålkastare med rörelsedetektor på uthuset. Bara 10W men det bör räcka då det inte finns någon övrig belysning i närheten. Ska snart sätta upp en 50W på husknuten som riktas mot gården. Men den får styras inifrån.
LED kanske jag ska tillägga.
Edit: tyvärr kommer jag inte baksidan av väggen och jag hade ingen mindre kabel att koppla direkt i lampan. Så det fick bli en fulllösning med dosa. Tänkte köra en faluröd direkt in i lampan sen när det blir av..
LED kanske jag ska tillägga.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Edit: tyvärr kommer jag inte baksidan av väggen och jag hade ingen mindre kabel att koppla direkt i lampan. Så det fick bli en fulllösning med dosa. Tänkte köra en faluröd direkt in i lampan sen när det blir av..
Redigerat:
Grundstött
· Halland
· 28 355 inlägg
Renoverare
· Näverkajakens födelseort
· 797 inlägg
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 175 inlägg
För att kabeln var för grov för att kopplas in i armaturen och för att slippa krångla. Ville få upp den nyss nu när det härjar lite löst folk i området. Imorgon eller på måndag köper jag en lite nättare faluröd kabel och kopplar direkt på armaturenKnockOnWood skrev:
Garantin från Kina var inte orsaken Kag köpte ett storpack med lite blandade lampor. 1200:- med frakt för tio lampor. Åtta stycken på 50W utan rörelsedetektor och två stycken på 10W med.