4 498 606 läst · 32 422 svar
4499k läst
32,4k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jodå. Det kan kännas så.Jumos skrev:
Men så står man där 2-3 år senare och har fortfarande alla de där förba*** passbitarna och takanslutningarna kvar att göra.
Jaja, jag talar alltså bara av egen erfarenhet. :| Jag önskar att det går bättre för dig.
By the way, vad ska du ha mellan stommarna, under fönstret? Stommar och skiva på var sida och tomt under fönster, eller något annat?
Medlem
· Västerbottens län
· 17 936 inlägg
Nästan färdig med tapetsering och målning av trapphus och övre hall, bara 4 år sedan jag började.
Nu är det bara 3 korta sockelbitar kvar.
Frun har fått pippi på vitt, liknar snart en sjukhussal.
Protte
Nu är det bara 3 korta sockelbitar kvar.
Frun har fått pippi på vitt, liknar snart en sjukhussal.
Protte
Ja du ser, du skulle snabbat dig på för 4 år sedan och blivit färdig och sluppit att allt blir vitt.prototypen skrev:
Det blir bänkskiva hela vägen, med två stolar framför fönstret för att kunna käka frukost i köket
Än så länge har vi faktiskt gjort klart alla rum vi varit i, det är kanske lättare att vara disciplinerad när man inte bor i det. Även om det vore obeskrivligt skönt att bli klara så vi kan flytta in nån gång
Än så länge har vi faktiskt gjort klart alla rum vi varit i, det är kanske lättare att vara disciplinerad när man inte bor i det. Även om det vore obeskrivligt skönt att bli klara så vi kan flytta in nån gång
Medlem
· Västerbottens län
· 17 936 inlägg