4 508 720 läst · 32 438 svar
4509k läst
32,4k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Försökt ordna avvattning på ladan och tänkte måla men... Jag ska visst inte köra skylift. Alltid något problem med elförsörjning eller som nu att den la av. Fick ringa sambon som fick veva in mig. Ner kom jag till slut.
Funderar på var för den inte startar så jag försökte ställa den i rätt läge så jag snurrade runt men... där stod vårt lilla växthus. Sakta snurrade jag, kollade, snurrade lite till, kollade igen och till slut kom jag förbi.

Logga in
Skapa konto
Inte mycket plats!
Nu till frågan varför den inte vill komma igång. Vi råkade trycka på nödstopp, är det den som fortfarande är i funktion? Jag har dragit ur sladd, kollat att elen funkar, jordfelsbrytaren är i rätt läge..
En underbar maskin men bara när den funkar!
Gaaaaaahhhh!
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 4 398 inlägg
Glöm inte att det krävs, att två knappar ska vara intryckta, när du använder denFreQa skrev:
[bild]
Försökt ordna avvattning på ladan och tänkte måla men... Jag ska visst inte köra skylift. Alltid något problem med elförsörjning eller som nu att den la av. Fick ringa sambon som fick veva in mig. Ner kom jag till slut.
Funderar på var för den inte startar så jag försökte ställa den i rätt läge så jag snurrade runt men... där stod vårt lilla växthus. Sakta snurrade jag, kollade, snurrade lite till, kollade igen och till slut kom jag förbi.
[bild]
Inte mycket plats!
Nu till frågan varför den inte vill komma igång. Vi råkade trycka på nödstopp, är det den som fortfarande är i funktion? Jag har dragit ur sladd, kollat att elen funkar, jordfelsbrytaren är i rätt läge..
En underbar maskin men bara när den funkar!
Gaaaaaahhhh!
Var påväg till Ikea och skulle köpa lite stommar. Men räknade lite och insåg att jag hade det mest i rena spillbitar från andra projekt. Och slå ihop lite stommar tar ju mer eller mindre lika lång tid som att åka till Ikea, hem och sedan montera allt. Kapa kapa
Mängda
Skruva ihop
Begrunda
Montera
Imorgon blir det lite slipning, spackla och göra en skiva med infälld belysning under överskåpen sedan är det bara att lacka stommarna och på med luckorna. Tvättstugan börjar att ta sig.

Logga in
Skapa konto
Mängda

Logga in
Skapa konto
Skruva ihop

Logga in
Skapa konto
Begrunda

Logga in
Skapa konto
Montera

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto
Imorgon blir det lite slipning, spackla och göra en skiva med infälld belysning under överskåpen sedan är det bara att lacka stommarna och på med luckorna. Tvättstugan börjar att ta sig.
Tjänster
Mest lästa artiklarna
Populärt i forumet
-
Stege och glidskydd för att göra sotaren glad?
Övrigt husrelaterat -
Vad har ni gjort med era hus idag?
Övrigt husrelaterat -
Fukt hittad efter överlåtelse besiktning i dusch vägg
Övrigt husrelaterat -
Hur får man bort kiss från skinnfåtölj?
Övrigt husrelaterat -
Har du en Elfa-garderob? Vad skulle du göra annorlunda om vi skulle by
Övrigt husrelaterat