4 512 271 läst · 32 446 svar
4512k läst
32,4k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 326 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 326 inlägg
Nu har jag förstört den fina skåpsväggen med en skohylla. My wife made me do it. Å andra sidan är det hon som betalar. Jag är bara en fattig finsnickare. 😂
Skohyllan har jag inte gjort, bara målar pinnarna. Den är från Norrgavel. Cred till dem för den smarta lösningen med svagt ovala pinnar som man vrider fast i urtagen.
Skohyllan har jag inte gjort, bara målar pinnarna. Den är från Norrgavel. Cred till dem för den smarta lösningen med svagt ovala pinnar som man vrider fast i urtagen.
Efter stentvätten behövde plattorna, eller rättare sagt underlaget, jämnas av. Bärlagret har sjunkit lite och hamnat under trädäcket. Nu är det jämnt igen, får se hur länge det håller.
Eps är ändå fint. Började dagen att grunda med EPS. När det härdat så kunde jag slå på lite flytspackel och dra av det och klockan är inte ens 19. 3 säckar eps och 4 säckar combimix 920. Tanken med sockeln är att det inte skall komma in så mycket damm där. Kommer montera ett Elfa system på väggen och sedan skjutdörrar så man slipper se eländet.
Fick även på lite terazzo i tvättstugan. Är man glad amatör så hinner man inte med mer om man vill att plattorna skall ligga kvar där man lämnat dom 😂 16mm tjocka så det är precis så nivåpinnarna orkar att justera plattorna.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Fick även på lite terazzo i tvättstugan. Är man glad amatör så hinner man inte med mer om man vill att plattorna skall ligga kvar där man lämnat dom 😂 16mm tjocka så det är precis så nivåpinnarna orkar att justera plattorna.

Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Lagt ny vinylmatta i skafferiet och maken och jag samarbetar ihop golvlisterna med distanser bakom (eftersom väggpanelen slutar 85 mm ovanför golvet...)

Logga in
Skapa konto

Logga in
Skapa konto

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg
Tjänster
Populärt i forumet
-
Stege och glidskydd för att göra sotaren glad?
Övrigt husrelaterat -
Vad har ni gjort med era hus idag?
Övrigt husrelaterat -
Fukt hittad efter överlåtelse besiktning i dusch vägg
Övrigt husrelaterat -
Hur får man bort kiss från skinnfåtölj?
Övrigt husrelaterat -
Laga golvur ”moraklocka”
Övrigt husrelaterat