4 366 104 läst · 32 105 svar
4366k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Han med att skarva en avgrävd markkabel, gjort klart dagvattnet till ”stora” utbyggnaden och börjat lägga dräneringen till den samma, fick även första lassen med grus tippade på uppfarten. I morgon hoppas jag på att börja med dagvattnet till ”lilla” utbyggnaden.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Blev bättre av naprapaten.M MrDizzy skrev:vad jag har gjort med huset idag...
Sabbat ryggen mha ryggskott pga grävt ur en rabatt.
Skit!
Jaja bokat tid till napprapaten imorrn och får bita ihop då smärtstillande + muskelavslappnande endast gör att jag inte faller ihop av smärta då jag går (för att äta tex)
Positiva sidan: Nu kan jag läsa boken jag påbörjat men inte känt att jag haft tid med
Men tydligen fick jag även en elak muskelfästesinflamation för endel muskler i ryggen.
Den är kvar o gör ont.
Tänk er benhinneinflammation fast i ryggen.
Får inte anstränga ryggen, men lätt motion är bra.
Värdelöst dock då jag vill bygga klart altanen och sen tilläggsisolera
Monterat toalett och kommod i nya badrummet. En jäkla milstolpe. Måste dock införskaffa övergångsnippel till fördelare -> blandare innan tvättstället kommer på plats. Men toaletten är 100% i drift from idag
Kanske blir en "badrumrenoveringstråd" snart, finns en hel del dokumenterat.
Kanske blir en "badrumrenoveringstråd" snart, finns en hel del dokumenterat.
Logga in
Skapa konto
Fogat sista plattorna. Imorgon blir det lite taklist och slutfix sen är nya filterrummet färdigt. Jag är väldigt nöjd över resultatet. Första gången jag lagt klinkers och bytt fönster. Kul med lite ny kunskap
Nya filter och tillsnyggad VVS och el.
Logga in
Skapa konto
Nya filter och tillsnyggad VVS och el.
Logga in
Skapa konto
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Som i min hydroforkällare har tänkt i 8 år att jag ska ta bort dom men med tanke på storleken så väger dom nog närmre 500 kg stycket så dom får nog ligga kvar några år tillJiji skrev:Det är stora stenar av den typen källaren är byggd av men varför de tre inte fick vara med är svårt att förstå. De blev kanske över och var jobbiga att ta ut sedan. För det finns ingenstans som det fattas stenar. Av det som syns... I alla fall... Nu blev jag lite orolig... Bäst att inte tänka för mycket på det.
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Snygg installationP pennybridge skrev:
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Målat köksluckorna i gamla köket bara för att frun ska kunna bestämma vilken färg hon vill ha på det nya köket
Med min tur ingen av dom
Med min tur ingen av dom
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg