4 366 126 läst · 32 105 svar
4366k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Planerade in lite belysning över köksön. Fösrt illustrera storleken. 2660x1200 blir den så en skiva fick duga. Efter att testat om 3 eller 4 vart bra och man valde snabbt 4 så konstaterades det snabbt att montera dosor begränsar och vart dessutom svårt då ena hamnade lite väl nära balken. Så skenan som går genom huset fick dela sig lite och fortsätta på andra sidan balken.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 211 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 211 inlägg
Är det infälld belysningsskena? Hur har du fäst den?A atomlab skrev:Planerade in lite belysning över köksön. Fösrt illustrera storleken. 2660x1200 blir den så en skiva fick duga. Efter att testat om 3 eller 4 vart bra och man valde snabbt 4 så konstaterades det snabbt att montera dosor begränsar och vart dessutom svårt då ena hamnade lite väl nära balken. Så skenan som går genom huset fick dela sig lite och fortsätta på andra sidan balken.
Husägare
· Trelleborg
· 630 inlägg
Sa ju att det inte skulle bli någon av domTotte lille skrev:
Jaja nu vet hon vad hon inte vill ha
Då börjar man måla igen
Fick satt upp nytt spegelskåp i badrummet
Fick äntligen tummen ur och kopplade in vattenutkastaren som jag monterade upp i april
Innan arbetet startande.
Arbetet pågår.
Färdigt
Innan arbetet startande.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Arbetet pågår.
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Färdigt
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
mexitegel skrev:
Ja den är ett dåligt samvete, skåpet är bredare än standard, har inte blivit av att jag letat upp en som passarmexitegel skrev:
Tröstar mig med att golvet under är byggt med tätskikt i hela rummet