4 501 364 läst · 32 422 svar
4501k läst
32,4k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 19 699 inlägg
Vilken bank är de man ska investera i? Frågar åt en kompis.

richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 605 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 605 inlägg
12 x 40 liter = 480 l
Nästan en halv kubik dressjord blandat med fågelmat för att läka såren efter 2018. I år. Dubbelt så mycket tidigare år. Mycket har återhämtat sig men lite återstår. Målet är att grannarna säger att gräset är grönare på andra sidan…
Nästan en halv kubik dressjord blandat med fågelmat för att läka såren efter 2018. I år. Dubbelt så mycket tidigare år. Mycket har återhämtat sig men lite återstår. Målet är att grannarna säger att gräset är grönare på andra sidan…
Målat (spikskallar, runt fönstret, takfotsbrädan) och skurat hängrännan. Imorgon blir det nog ett underbleck, resterande foder samt krönlist.
Jag har bara slipat och lagt hårdvaxolja på bänkskivan medan mannen och rörmokaren sågat till den och monterat diskhon och blandaren.
Vet inte om vi ska sätta kakel som stänkskydd utan tänker att vi testar så här. Kommer mest att tömma ut vatten från tumlaren så det borde inte skvätta så mycket.
Vet inte om vi ska sätta kakel som stänkskydd utan tänker att vi testar så här. Kommer mest att tömma ut vatten från tumlaren så det borde inte skvätta så mycket.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Sätt dit en liten glas eller plexiskivaLill72 skrev:
Jag har bara slipat och lagt hårdvaxolja på bänkskivan medan mannen och rörmokaren sågat till den och monterat diskhon och blandaren.
[bild]
Hobbysnickare
· Jönköping
· 268 inlägg
Äntligen tagit tag i våran övervåning på huset hemma, jag och frugan bar upp lite virke för göra lite väggar och tak. Vi bygge/köpte huset för tre år sedan… 1 & halvplanshus.