4 355 474 läst · 32 054 svar
4355k läst
32,1k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Jag har hört det med, men efter vinterns inköp av slippappet har jag råd att slösa lite.R Robert-san01 skrev:
Köpte en värmepistol på Lidl nyss. Testar den på de svåralipade områdena senare.
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Husägare
· Stockholm
· 130 inlägg
Sjukt less på att måla. Jobbat innanför det högra fönstret hela veckan och målat på all ledig tid. Ett jäkla jazzande mellan skurarna. Fått rafsa ihop målarfilten ett antal gånger.
Kör några timmar imorgon och sen montera ställning runt knuten. Fem meter till nock plus nästan 1,5 meter ner till marken från terassen. Ryser bara jag tänker på det men höjdrädslan brukar gå över rätt snabbt.
Kör några timmar imorgon och sen montera ställning runt knuten. Fem meter till nock plus nästan 1,5 meter ner till marken från terassen. Ryser bara jag tänker på det men höjdrädslan brukar gå över rätt snabbt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Självbyggare
· Stockholm
· 9 881 inlägg
Blir riktigt snyggt och fräscht!nikasp skrev:Sjukt less på att måla. Jobbat innanför det högra fönstret hela veckan och målat på all ledig tid. Ett jäkla jazzande mellan skurarna. Fått rafsa ihop målarfilten ett antal gånger.