Löser du inte avloppsproblemet med två 90 graders vinklar? Borde väl finnas plats under skåpen för det?
Eller vad missar jag?

• Gilla
Violina
  • Laddar…
R roli skrev:
Löser du inte avloppsproblemet med två 90 graders vinklar? Borde väl finnas plats under skåpen för det?
Eller vad missar jag?
avloppet kan jag lösa, det är vattenrören jag inte kommer åt att skarva. Och i källaren där dom kommer ifrån är det asbest. Där skarvarna finns.
Löser det säkert men känns bättre om nån annan gör den biten.

• Gilla
micke7606
  • Laddar…
Gör det nåt att dom kommer upp där dom är?

Fällda träd i snöig trädgård nära hus och växthus, med granar, björkar och tallar på marken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Poff

2 granar, 2 björkar och 13 tallar.

Redigerat:
  • Gilla
FredrikR och 1 till
  • Laddar…
useless useless skrev:
Gör det nåt att dom kommer upp där dom är?

Jaa jag kommer inte kunna stänga lådan under diskhon om de sitter så långt ut. Så måste flytta de nämre väggen.

OestlundJ OestlundJ skrev:
Jaa jag kommer inte kunna stänga lådan under diskhon om de sitter så långt ut. Så måste flytta de nämre väggen.
Kanske enklare att modifiera den lådan så den blir mindre djup?

richardtenggren
Du har ju en hel del utrymme under skåpet? Sockeln är väl 90 mm?

A
Ikea?:geek:

Det har blivit till att skotta snö det blev 35cm på ett dygn inte dåligt för att va i Skåne, så jag handskotta drygt 35m3 och då blev min belöning en STOR GT när jag kom in.;)
6caFbYhRY9YsZd-Tj0YT3vZi9f4mNZQcwMxetWVDTug-4YdTbpTRd1IUPFagCKz5w_HBkl8J_AH0uWl92zT7WlC113Ajfqh57xP_Sl-s8Qk6RSgYk1fk8QQjyh9feZXzG9FaDYWkY7o4I4LmEAHhaaYuYhzg-jYMQK8YnZv77oi-koQ2ylECkMuzpMTu-DVPezyVU_rcbmvBfEVG95jSD12f2YCkFIXcKj7A4uYj9oqS7WOnD63r7ia32gMwzXmScrsTHXByNblw20lBlUaa-OWNqinTmxqb3KAI9mvmpVAMpxo6GEubsWQKGv0QD6oHxvSro5sF5-vLQj_ZKpgEb7OOSCDF515SLYr5rLer1VdWYifHfqWX6qUC4-a0QgHPE8EglxFJj2q6gxx3IPzzDbz1a_I7uqbWF2kmAoUMGQHS4sqQU5dO_g8jWIxFPRhma9fc7C2HnfAI9b6iy83gG2_0Q0fpqiZlKfL0I6_F2gm3DW5zZntGYUfA8D9yw8wEpOIgjUH56QRkXieCh31ZbRoQOkDtTrCS6AGrKep4LKqALifS4PMq7Wt430Yn_p3kDEtojDyQk_hq-7Eq0ahEA_iraA9CUAIxnQdOU9MU7Dwfq39durG_aTMlvUGcGoEKRDEF3F6Ug7sKGnevI3imeNIbTJJyro-8m2VjD9ZW9qSzpsXX-xZem2yv5fduQQ=w704-h938-no
Kced0Iej_1QLph3PWJfUeuMRYWQX4KGYdpHodVHGag-STYNOQEPaoDKmq4YdkwSylwkxdJiQnc41yOfP9oUtQhQo5q3bNl0ZdSfVgbm0fGPxOvdk3BVG62kWsveX9igHsD4DBL7yx6lEuszjZ6znl_ax7YoJBk3HpCGjWBA8ogrEpTGos9HlNqwclmrHKzw2vkb3JXrizQe7h6GxYnj9cAhdrgkEz6cyNn0zqHSXZVn3XOhacikv32k3kHBEaZSNN6GmeQbWgqrur5bTFLOcquK9t_dIRtQWPORrmFsZ0mOeCPu2vldsVQJ-xDhquLV4qZJsC-cWEKDElg1CBan02G6VOrCwqNHW3gAFoLINM3EV7B3OHjJoRaqblT84VbHtrQJw72ZvvJNN8ko6Nr9W7p5T0yvwbFi6OB1enJV0tS-WyeTxOFuaW5jsxqTeoEkXf1Unchl1eaawBygpoOlc2fdbeEtg-trUctkIfXLgBdyE7PU8RZxC5XcWTgYkgjNK9DVE5JsBfF4bO7IwQFAZp5QfezLFHBze-yWt4UcT1Jx3Po4jx71XRBKZzRoP6PyE0TPPdNCI5nbMx3lKmzLYqvRHjuU54FS7rOKltAGv9QEpt_LwhcEZIA68KPGucE8GtucYIEpaugvg6xgAwPlolGnAynUz2OeHWQ4aHwvNz0SjO-DJKahFsqlDI-mrvg=w704-h938-no

• Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Handspacklade gluggarna efter avgränsningslisterna och la ut en fuktindikator. Den var plan imorse så golv kan läggas när den är plan igen ...

Handspacklat golv efter montering av avgränsningslister med fuktindikator och vattenpass som referenser.
Skapa konto

Visserligen blir det foam som stoppar fukt under men vill inte stänga in fukten som finns i golvet efter flytspacklingen.

• Gilla
  • Haha
Appendix och 4 till
  • Laddar…
Slipat och grundat 70% av spaljén i trappan :sleep::cry::(:sick:

• Delvis slipad och grundmålad spaljé i en trappuppgång med oslipade svarta stolpar.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
Pappa1986 och 7 till
  • Laddar…
Jag och sambon snickrade ihop en lite roligare kryddhylla med flyttbara hyllplan. Använde en gammal loppisram och några plywoodspillbitar från förrådet.

• Hemmagjord kryddhylla med flyttbara hyllplan inramad av en gammal guldram, fylld med kryddburkar.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Wow
  • Älska
faf och 25 till
  • Laddar…
surris
Installerat central frånluft som suger i nya badrummet, toan och på sikt köket.
Gjorde en enkel liten flödesmätare för att mäta frånluftsflödet:p
Hand håller en uppblåst plastpåse under en vit ventil i taket för att mäta frånluftsflöde.
Skapa konto

• Gilla
Screew och 2 till
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Du har ju en hel del utrymme under skåpet? Sockeln är väl 90 mm?
sockeln är 80mm

Handyman 1 skrev:
Ikea?:geek:
Yes :cool::p

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.