4 384 665 läst · 32 164 svar
4385k läst
32,2k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Jag gjorde likadant för några år sedan men hjälpte till genom att spraya lite vatten på baksidan.surris skrev:
Ert tak påminner mycket om vårt.
Riktigt snyggt! Hur har du lagt landgången ovanpå isoleringen. Skulle behöva göra något liknande.JA”Snabbe” skrev:Idag har jag pysslat ihop den nya imkanalen, det blev bara en tur till Hornbach för att införskaffa två 45-gradersböjar istället för en 90 pga ändrad dragning. Imorgon ska det isoleras och sen har man äntligen en fungerande köksfläkt!
QUOTE]JA”Snabbe” skrev:
Fääääädit! (Jaja ska på lite fog också, och dutta lite mer i taket) färgen stämde såklart inte öht så blev till att måla hela väggen plus en vägg till. Luckan blev väl helt ok men svårt att få det 100 rakt när inte väggen är helt spikrak
Städat för att kunna bygga!
Vinner jag att ha mest sågspån/småkrafs (som ju INTE får slängas då det är perfekt för barnen att pyssla med)?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Vinner jag att ha mest sågspån/småkrafs (som ju INTE får slängas då det är perfekt för barnen att pyssla med)?
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Idag har jag vinkelslipat till dom sista stenarna runt benen på vår automatiserade pergola.
Läs mer här om hela projektet:
https://www.byggahus.se/forum/threads/pergola-och-takterass.402215
Tillbyggare sägs det
· Onsala
· 1 953 inlägg
Isolerat lite. Jäkligt jobbigt med 45mm av Hunton Nativo. Gjorde kanske liiiiite för smala fack, och då exploderade skivorna i en orgie i konvexitet! Löste det med 75mm spik och masonit.
Talmetern tappade jag i golvet. Den föll så illa att den eventuellt får vandra vidare.
Talmetern tappade jag i golvet. Den föll så illa att den eventuellt får vandra vidare.
Redigerat: