4 434 360 läst · 32 308 svar
4434k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Tänk vad olika vi ärAnna_H skrev:
Jag gillar verkligen att diska, dröjde ett tillfälle med att reparera diskmaskinen ett helt år, diskar gärna när jag kommer bort, sköter disken på jobbet. Det är nåt med varmt vatten och händerna, eller hela kroppen? Gillar ju badkaret också
Avloppet får jag rensa också, som gammal fastighetsskötare sitter det i ryggmärgen!
Besserwisher
· The Great North
· 996 inlägg
Första lagret med färg på väggen i nya gillestugan/ mancave/gästrummet
Elen kom på plats idag.
"Förebild"
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Elen kom på plats idag.
Logga in
Skapa konto
"Förebild"
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Redigerat:
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Jo, igår fick jag ner det sista av tapeten i vardagsrummet. Jag har tagit ner lite då och då, sedan i december. Tapeten kallas tydligen för Helsinki-tapet...
Ja, jag är glad att den är nere nu! Nu stundar spackling och så blir det förhoppningsvis utrymning av rummet och slipning på lördag.
Ja, jag är glad att den är nere nu! Nu stundar spackling och så blir det förhoppningsvis utrymning av rummet och slipning på lördag.
Efter att ha inhandlat en vettig sticksåg och byggt en dragpassare, tog vi idag in hantverkare för offert på passbitar och målning av dessa till gardersobsväggens finish. Skulle gärna göra det själv, men med en 2-åring, en 4,5-åring, var sitt jobb på dryga heltid och boende i lägenhet (förhindrar kvällsarbete) så bestämde i oss för att ta in folk för det sista.
Nu är det extra kritiskt att hitta fritidshus, så man har något att göra.
Nu är det extra kritiskt att hitta fritidshus, så man har något att göra.
Hämtat skenor till garderobsdörrarna, 2 600 istället för 27 000 om jag gör dem själv, målat klart taket i sovrummet, svagt grönt som skall matcha väggar, lister och tapeter, allt i matchande grönt. Skitsnyggt och inte något vitt
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 268 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 268 inlägg