4 423 063 läst · 32 290 svar
4423k läst
32,3k svar
Vad har ni gjort med era hus idag?
Och när du nämner det, så tänker ju jag börja inreda övervåningen under hösten 2015. Bra med en påminnelse så jag inte glömmer ... :|13th Marine skrev:
Gjorde rent avlopp och vattenlås under diskhon.. trodde sambon skulle ta det då jag tenderar "äga" övriga avloppsproblem i huset... Men jag gick bet.
Det sjukaste och enda jag hittade i själva vattenlåset var en fästplugg till Ikeas skohylla för PAX garderober
Däremot fanns det mycket "godsaker" där avloppen från de båda vaskarna gick ihop...
Var ner i källaren och funderade lite på att isolera mellanbjälklaget...
Skulle ju sitta som en käftsmäll med Nintendo Switch premiär där nere, 3/3..
Det sjukaste och enda jag hittade i själva vattenlåset var en fästplugg till Ikeas skohylla för PAX garderober
Däremot fanns det mycket "godsaker" där avloppen från de båda vaskarna gick ihop...
Var ner i källaren och funderade lite på att isolera mellanbjälklaget...
Skulle ju sitta som en käftsmäll med Nintendo Switch premiär där nere, 3/3..
Det är alltid jag som får rensa Avlopp och duschbrunnar etc. Trots att jag påpekar problemet och hävdar att jag rengjort de senaste gångerna så håller min sambo ut tills mitt tålamod är slut och jag står där och rengör iaf. Det gäller att va uthållig och streta på även fast vattnet rinner ner dåligt om man skall slippa rengöra.
En sak är säker och det är inte mitt hår som fastnat. Jag har kanske 3mm kort hår.
En sak är säker och det är inte mitt hår som fastnat. Jag har kanske 3mm kort hår.
Köpt och skruvat ihop en motorsåg från Jula, en stiga för 1000 spänn, känns väldigt plastig och kvalitén är nog inte den bästa, men huvudsyftet är att såga ner några äppelträd så de borde den klara av.