1 004 481 läst · 8 067 svar
1004k läst
8,1k svar
Vad har ni gjort med er trädgård idag?
I helgen kapade vi två grenar som växte över granntomten, grannen har inte haft några åsikter men tyckte det var en bra idé. Det var låånga grenar varav en över deras växthus.
Jag är inte helt förtjust i att kapa björkgrenar men den lilla erfarenhet jag fått -fjärde gången vi kapar på någon av "våra" björkar- har inte visat på problem.
Glad över långa stegen med stödben. Nu har vi ved till stugan som säkert räcker till en timmes eldande...
Jag är inte helt förtjust i att kapa björkgrenar men den lilla erfarenhet jag fått -fjärde gången vi kapar på någon av "våra" björkar- har inte visat på problem.
Glad över långa stegen med stödben. Nu har vi ved till stugan som säkert räcker till en timmes eldande...
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Har en välanvänd svart.. och kan nämna en dålig sak att tänka på (om de inte konstruerat om den nuförtiden).. det är att den är tät i botten.. låt den inte stå utan tak ute.. om det regnar!FredrikR skrev:
Det gör jag gång på gång.. med översvämmade äpplen.. och ogräs .. och löv som resultat!
Nu har jag sagt att vi ska borra nått hål i botten..
Fortfarande täta men tänkte faktiskt tanken att göra några dräneringshål, låter som klokt.Snigla skrev:Har en välanvänd svart.. och kan nämna en dålig sak att tänka på (om de inte konstruerat om den nuförtiden).. det är att den är tät i botten.. låt den inte stå utan tak ute.. om det regnar!
Det gör jag gång på gång.. med översvämmade äpplen.. och ogräs .. och löv som resultat!
Nu har jag sagt att vi ska borra nått hål i botten..
Maria T
Släktforskare
· Stockholm
· 3 549 inlägg
Maria T
Släktforskare
- Stockholm
- 3 549 inlägg
Smutsiga trädgårdsmöbler blir som nya - nästan i alla fall
Linoljesåpa i vattnet samt scotch brite svamp eller snarare svampar för det går åt ett antal. Sedan skall de oljas med träolja. Denna stol är inte oljad ännu.
Linoljesåpa i vattnet samt scotch brite svamp eller snarare svampar för det går åt ett antal. Sedan skall de oljas med träolja. Denna stol är inte oljad ännu.
Logga in
Skapa konto