3 474 179 läst · 18 524 svar
3474k läst
18,5k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Har sedan trapphuset blev färdigt för typ 3 år sedan kört med förlängningssladdar och grendosor. Idag tog jag tag i projektet att sätta tre uttag i ytterväggen. Slangen drog jag innan jag isolerade och slog igen med råspont och panel.
Man brukar ju säga att man får in saker med skohorn ibland. Idag blev det för att dra ut.
Återstår att sätta ett par dosor till i en annan vägg, samt spika kabel till ett takuttag så man kan få lyse i trappan.
Man brukar ju säga att man får in saker med skohorn ibland. Idag blev det för att dra ut.
Återstår att sätta ett par dosor till i en annan vägg, samt spika kabel till ett takuttag så man kan få lyse i trappan.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Kör du med 'senildosor'?Hennke85 skrev:Har sedan trapphuset blev färdigt för typ 3 år sedan kört med förlängningssladdar och grendosor. Idag tog jag tag i projektet att sätta tre uttag i ytterväggen. Slangen drog jag innan jag isolerade och slog igen med råspont och panel.
[bild]