Men inte bilderna......
 
Skurat vidare på downhill-moppen.. och du som tänker att jag skrev fel har fel. Jag skurade rent vevpartiet så att det nu är riktigt rent.

Firat lite midsommar med grillat, familj och goda vänner också :) Och jobbat såklart. Någon lär ju jobba på midsommar.
 
Fullt isärplockad och rengjord efter bästa förmåga. Nu ska jag bara få ihop den igen...

IMG_20160626_150213.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
Köpt ett kylskåp och utemöbler till nya altanen, stort hål i plånboken lämnades
 
jackt skrev:
Har sett alla roliga videos som läggs ut av medlemmar och tänkte det skall jag testa också..

[video]https://youtu.be/cwUOg1k1y-A[/video]

En film om en morsdags present.. Blev kanske lite lång, men detta är ju mitt första försök.. :)
Spoiler alert!

För er som ej sett filmen, forsätt inte läsa.. ;)

För er som sett filmen och vet vad presenten blev för något, efter senaste regnet så såg den ut så här, blir en riktigt härlig färg när den blir blöt;


image.jpeg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
jackt skrev:
Spoiler alert!

För er som ej sett filmen, forsätt inte läsa.. ;)

För er som sett filmen och vet vad presenten blev för något, efter senaste regnet så såg den ut så här, blir en riktigt härlig färg när den blir blöt;


[bild]
Bilden verkar ha flutit bort;)
 
Gjort mitt livs bästa bilaffär, en sån som man aldrig någonsin kommer göra igen. :)
 
xdigger skrev:
Gjort mitt livs bästa bilaffär, en sån som man aldrig någonsin kommer göra igen. :)
Sådana bilaffärer gör jag jämt !! (tills verkligheten hinner ifatt mig). :p
Lite nyfiken...Vad har du köpt för något ?? Eller du kanske har sålt ?
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
jonmo skrev:
Fullt isärplockad och rengjord efter bästa förmåga. Nu ska jag bara få ihop den igen...

[bild]
Hehe! Sådär gjorde jag med min dammsugare också. Nu har jag köpt en ny(igen).
 
Micro skrev:
Sådana bilaffärer gör jag jämt !! (tills verkligheten hinner ifatt mig). :p
Lite nyfiken...Vad har du köpt för något ?? Eller du kanske har sålt ?
Saab 9-3 sportcombi 2006, 19000mil.. Full servicebok, 1 ägare(som jag känner). Bilen är pedantskött och "gubbkörd" och i princip nyskick. Jag gav 5k för bilen. Det som är trasigt är avgassystem och fjädrar, ska byta bromsbelägg med, Sen är den i ett perfekt skick! :)
 
xdigger skrev:
Saab 9-3 sportcombi 2006, 19000mil.. Full servicebok, 1 ägare(som jag känner). Bilen är pedantskött och "gubbkörd" och i princip nyskick. Jag gav 5k för bilen. Det som är trasigt är avgassystem och fjädrar, ska byta bromsbelägg med, Sen är den i ett perfekt skick! :)
Bläh vad somliga ska ha tur!
Kör en 9-3x och den kostade inte några 5k tyvärr!

Kolla in speedparts för delar, dom brukar vara billigast på det mesta
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Inte tur, karma säger jag! Har alltid varit hygglig mot folk. :) Dock inte sagt att Du inte är hygglig! ;)

Ska beställa lite prylar från Tyskland, avgassystemet fanns ej på speedparts tyvärr.
 
Redigerat:
xdigger skrev:
Saab 9-3 sportcombi 2006, 19000mil.. Full servicebok, 1 ägare(som jag känner). Bilen är pedantskött och "gubbkörd" och i princip nyskick. Jag gav 5k för bilen. Det som är trasigt är avgassystem och fjädrar, ska byta bromsbelägg med, Sen är den i ett perfekt skick! :)
Inte min bilsort tyvärr.;) Men du har gjort en bra affär...För inga pengar alls.(y)
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Lagat hyveln, gjort snabbtvingar till sågskena och impregnerat goretex-plagg. The mountains are calling!
 
  • Gilla
xdigger
  • Laddar…
Varit på loppis, inte köpt ett dugg, frugan skötte den biten 👍 spelat yatzy med pojken, och fick stryk 3 ggr på raken
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.