3 440 730 läst · 18 417 svar
3441k läst
18,4k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Renoveringsnovis
· Dalarna
· 3 174 inlägg
Skurat vidare på downhill-moppen.. och du som tänker att jag skrev fel har fel. Jag skurade rent vevpartiet så att det nu är riktigt rent.
Firat lite midsommar med grillat, familj och goda vänner också Och jobbat såklart. Någon lär ju jobba på midsommar.
Firat lite midsommar med grillat, familj och goda vänner också Och jobbat såklart. Någon lär ju jobba på midsommar.
Spoiler alert!jackt skrev:
För er som ej sett filmen, forsätt inte läsa..
För er som sett filmen och vet vad presenten blev för något, efter senaste regnet så såg den ut så här, blir en riktigt härlig färg när den blir blöt;
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Saab 9-3 sportcombi 2006, 19000mil.. Full servicebok, 1 ägare(som jag känner). Bilen är pedantskött och "gubbkörd" och i princip nyskick. Jag gav 5k för bilen. Det som är trasigt är avgassystem och fjädrar, ska byta bromsbelägg med, Sen är den i ett perfekt skick!Micro skrev:
Bläh vad somliga ska ha tur!xdigger skrev:
Kör en 9-3x och den kostade inte några 5k tyvärr!
Kolla in speedparts för delar, dom brukar vara billigast på det mesta
Inte tur, karma säger jag! Har alltid varit hygglig mot folk. Dock inte sagt att Du inte är hygglig!
Ska beställa lite prylar från Tyskland, avgassystemet fanns ej på speedparts tyvärr.
Ska beställa lite prylar från Tyskland, avgassystemet fanns ej på speedparts tyvärr.
Redigerat:
Inte min bilsort tyvärr. Men du har gjort en bra affär...För inga pengar alls.xdigger skrev: