3 392 309 läst · 18 252 svar
3392k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Tömde släpet och fick på vinterhjulen på den. Började röja alla verktyg som varit framme för utomhusbruk då dessa nu skall dessa ersättas med inneverktyg som tapetskrapa.
Passade på att byta kabelgenomföringen som jag knäckte på luftrenaren när jag släppte en osbskiva mellan den och en vägg.
som ny, hittade till och med svarta blindnitar på K-Rauta.
Invigde även Centipede stativet, mycket stabilare än vad jag trodde den skulle vara, visserligen med en 21 mm plyfaskiva på.
Passade på att byta kabelgenomföringen som jag knäckte på luftrenaren när jag släppte en osbskiva mellan den och en vägg.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
som ny, hittade till och med svarta blindnitar på K-Rauta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Invigde även Centipede stativet, mycket stabilare än vad jag trodde den skulle vara, visserligen med en 21 mm plyfaskiva på.
Som tur är slapp jag det. Jag mailade Audi och frågade vad bilen kom monterad med från fabrik och precis som jag misstänkte var det med en avtagbar krok. Audi har skickat in alla intyg som krävs så förhoppningsvis är det löst en vecka eller två innan ombesiktningen måste ske.slaskman skrev:
Eftersom det plötsligt blev stor efterfrågan på autografer har jag bestämt mig för att en tatueringsvariant i form av att jag brännstämplar folk med brännjärnet med min logotype blir det enklaste och mest tidseffektiva för alla parter.-RB- skrev:
Verktygstokig
· Stockholm
· 1 376 inlägg
Skaffat millimeternogranna skalor till planhyvelbordet och såganslaget på stenbergaren. Sambon såg självhäftande stållinjaler till salu på ett ställe och frågade om jag saknar någon sådan.
Nu skall det bli moderna tider!
Nu skall det bli moderna tider!