V vectrex skrev:
Dessutom blev det en rejäl hög med ved. Tänker att den skulle kunna gå vidare till @Frustrator. Det går säkert att få ut ett par hundra smörknivar. Minst! ;)
Ved??!!?!?
Jag ser minst ett par knivhandtag i den där högen. ')

• Haha
  • Gilla
Bono_R och 1 till
  • Laddar…
Tömde släpet och fick på vinterhjulen på den. Började röja alla verktyg som varit framme för utomhusbruk då dessa nu skall dessa ersättas med inneverktyg som tapetskrapa.

Passade på att byta kabelgenomföringen som jag knäckte på luftrenaren när jag släppte en osbskiva mellan den och en vägg.

Reparerad luftrenare på en träskiva med nya blindnitar, omgiven av verktyg som skiftnyckel och tapetskrapa.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

som ny, hittade till och med svarta blindnitar på K-Rauta.

Röd luftrenare med kabel, verktyg och blindnitar på ett träbord, renoveringsprojekt.
Skapa konto

Invigde även Centipede stativet, mycket stabilare än vad jag trodde den skulle vara, visserligen med en 21 mm plyfaskiva på.

• Gilla
Sthlm1891 och 2 till
  • Laddar…
TeroM TeroM skrev:
Passade på att byta kabelgenomföringen som jag knäckte på luftrenaren när jag släppte en osbskiva mellan den och en vägg.
Ha, ha... Jag läste "ostskiva" och hann tänka att det måste ha varit en rejält lagrad ost...

• Gilla
  • Haha
VidarH och 4 till
  • Laddar…
Bosch GDXen fick jobba ikväll igen.
Närbild på en bilparkering i ett garage med fokus på vinterdäcket.
Skapa konto

Först röjning i garaget så att två bilar får plats, sedan däckskifte på Volvon.

• Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
slaskman slaskman skrev:
Sånt har jag ordnat med svetsen, och det gick igenom
Som tur är slapp jag det. Jag mailade Audi och frågade vad bilen kom monterad med från fabrik och precis som jag misstänkte var det med en avtagbar krok. Audi har skickat in alla intyg som krävs så förhoppningsvis är det löst en vecka eller två innan ombesiktningen måste ske.

Höll på att bryta ryggen genom att hämta detta monster till skiva nu på morgonen. 3050x1320x20 laminatbeklädd plywood!
Stor laminatbeklädd plywoodskiva på arbetsbord i verkstad med verktygsväggar i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
RmK_71 och 7 till
  • Laddar…
Du får sätta up en travers! :)

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
jac jac skrev:
Grattis @Ola C bra jobbat!
Jag instämmer med Ronnie, då gäller det att ha pennan redo i fortsättningen om jag skulle springa på dig.
Ja, och papper. Eller du kanske vill ha autografen på något speciellt ställe? ;):p

• Gilla
jac och 1 till
  • Laddar…
P-plats P-plats skrev:
Gjorde lite service på motorsågen igår och gjorde även rent den så den blev så fin så den fick följa med på fest på kvällen...

[bild]

Får nu gå ut och montera tillbaka kedjan igen bara.
- Får man ta med sin Partner på festen?
- Visst!
- *startar motorsågen*

:p

• Haha
  • Gilla
P-plats och 6 till
  • Laddar…
-RB- -RB- skrev:
Ja, och papper. Eller du kanske vill ha autografen på något speciellt ställe? ;):p
Eftersom det plötsligt blev stor efterfrågan på autografer har jag bestämt mig för att en tatueringsvariant i form av att jag brännstämplar folk med brännjärnet med min logotype blir det enklaste och mest tidseffektiva för alla parter.

• Gilla
  • Wow
  • Haha
Mange_64 och 8 till
  • Laddar…
3D-utskriven orange signaturmall med texten "PRUSA PERSONALISER" och en svart penna, på ett svart block med vit signatur.
Skapa konto

• Gilla
RmK_71 och 4 till
  • Laddar…
tommib
Lite som en jigg....

Ola borde känna sig som hemma.

• Gilla
  • Älska
Tule54 och 2 till
  • Laddar…
Skaffat millimeternogranna skalor till planhyvelbordet och såganslaget på stenbergaren. Sambon såg självhäftande stållinjaler till salu på ett ställe och frågade om jag saknar någon sådan.
Nu skall det bli moderna tider!

• Gilla
Garderobssnickarn och 3 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Skaffat millimeternogranna skalor...
Inte ett sekel för tidigt att släppa tum och alnar! ;)

• Haha
RmK_71
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Skaffat millimeternogranna skalor till planhyvelbordet och såganslaget på stenbergaren. Sambon såg självhäftande stållinjaler till salu på ett ställe och frågade om jag saknar någon sådan.
Välkommen in i 2000-talet! :D(y)

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.