3 392 309 läst · 18 252 svar
3392k läst
18,3k svar
Vad har du gjort med verktyg och maskiner idag?
Nu är det bara tre hål som ska vara så här stora, resten ska inte ha plattor i, men en sak jag tror kan underlätta är sån där spade där bladet är vinklat 90 grader mot skaftet så man slipper lägga tryck mot väggen när sanden ska upp. Någon som provat?
Fick kapa ett hörn på en anslagslist med japansåg.
Beställningen var att dörren skulle vara så bred som det bara gick. Innanför är en trappa och putsat snedtak. Mätte rätt men tänkte inte på att anslagslisten plussar på . Gjorde den alltså 15mm bredare än vad som hade passeratutan ingrepp.
Porten utifrån
Mvh Findus
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Beställningen var att dörren skulle vara så bred som det bara gick. Innanför är en trappa och putsat snedtak. Mätte rätt men tänkte inte på att anslagslisten plussar på . Gjorde den alltså 15mm bredare än vad som hade passeratutan ingrepp.
Porten utifrån
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Mvh Findus
Krilleman
Husspekulant Plumber
· Södermanland
· 16 472 inlägg
Krilleman
Husspekulant Plumber
- Södermanland
- 16 472 inlägg
Jag har ingen egen traktor, jag har bönder som sköter den biten bättre än mig, sommar som vinter!
Men om utrymme fanns skulle det nog allt stå en här på tomten om jag fick för frun. Jag är dock imponerad av era maskiner och maskinkunskaper!
Men om utrymme fanns skulle det nog allt stå en här på tomten om jag fick för frun. Jag är dock imponerad av era maskiner och maskinkunskaper!
Verktygstokig
· Halland
· 7 548 inlägg
Jag har en FM300 med 500mm trumdiameter och den gick precis på (lite mer precis än den medföljande påsen). Den är dock lite längre så man får lite slack. Kan mäta längden när jag får möjlighet.