1 024 591 läst · 13 854 svar
1025k läst
13,9k svar
Vad blir det för mat?
KAN inte blodpudding på bild få en påtvingad andra tråd Eller åtminstone inte så stor bild att man tror att man själv blir serverad. Jag blev ärligt talad tårögd. Aldrig tidigare har jag försökt att stänga ner så fort som nuS sinuslinus skrev:
Tur att jag tidigare åt sprödbakad torsk å potäter med stekta diverse grönsaker såsom gurka, zucchini, rödlök, sallad och sparris. Mums! Fast nu blev väl någon annan kräsmagad.
S
sinuslinus
Träskalle
· Östergötlands län
· 5 243 inlägg
sinuslinus
Träskalle
- Östergötlands län
- 5 243 inlägg
Du kan blocka mig.Noramasen skrev:KAN inte blodpudding på bild få en påtvingad andra tråd Eller åtminstone inte så stor bild att man tror att man själv blir serverad. Jag blev ärligt talad tårögd. Aldrig tidigare har jag försökt att stänga ner så fort som nu
Tur att jag tidigare åt sprödbakad torsk å potäter med stekta diverse grönsaker såsom gurka, zucchini, rödlök, sallad och sparris. Mums! Fast nu blev väl någon annan kräsmagad.
Blodpudding med sparris har jag aldrig provat, men ända sedan skolåldern har blodpudding uppskattats av mig. Gärna lite hårt stekt, med vitpeppar på och till det lingonsylt.Noramasen skrev:KAN inte blodpudding på bild få en påtvingad andra tråd Eller åtminstone inte så stor bild att man tror att man själv blir serverad. Jag blev ärligt talad tårögd. Aldrig tidigare har jag försökt att stänga ner så fort som nu
Dock bara jag som uppskattar där här hemma så det blir inte allt för ofta, för att uttrycka mig på ett diplomatiskt sätt.
ALDRIG. Ibland är man tvungen att utsätta sig själv för de mest oväntade utmaningarna och prövningar, att man utvecklas till en mera tolerant människa. Jag ska vid ett mentalt balanserat tillfälle gå tillbaka till din pudding för att göra nya försök. Men det skulle inte skada om du då innan hade redigerat bort det bruna och ersatt med sparrisarS sinuslinus skrev:
Jag har faktiskt själv också tyckt om den, men då med hjälp av ett berg med lingonsylt. Men det låter så här i efterhand att det passar med vitpeppar till i alla fall. Fast nu räcker det med enbart vitpeppar.FredrikR skrev:
Annars tror jag att jag själv övergav denna rätt runt tioårsåldern.