AXS
tKdAQynatU1nMeasZcy3jN1CehnHUxXGT7WF23m_c9AMJOY_YFcg4D4HgENqmNvDAC05NtWjhDO6OLPduZzT9GA4Effs_8jWd-47P5L7MvFFTW7zAM6f0yOipx28YmbPzcBVWsU7KldwrWDmwKorxYnpgjAwh5M6rKAE-2J8vYxv2dRoCk-plknxRQXAPkuwOtcv6iZ3Abgxgy-fGUxZUuoUXi_Ajkt5LNhj-jI1NYDI8lJee7PRucAasuNd3u18cDvwWV4CzzV84s2-fTpS5F_bBGn6lQQJwEjM9o69ZuL9a-x1t6LdE2Z4CHLSiB6e9J9ZcmYJRXOALOjsW15JaEa6PKx62kNNOZMxyZMdZarMvWvAVSfyRUn20qp8c_gWV93KJ5Lyp1LlBhVXkH5LPCVsHwZ9r8jNV2GwOjNgrkJGOp85Fvxl7OyawNvZpwFjXCbBgRLgl-65AixQPZnxkIAd7NCd5gbbH7QFHaABqtifdS33qBuauTAilXYDqbT88K4Mrw9OjKgogsTzLuT03jql7UOgklJCabOyAzwt6H9a9g0Pta55oVEbSOu0UWS8_O3J4VS9D0mzDx8NHiYLRD8yd8RHbmUT-jabllDwKfBZvoXmYM6XhdZkpzNTMRWYjqMUJPPmB_LqVkq1BA80ZXwiBE0P-2nt0pxuBWKzP_OzGPSFCWmsMEUG1aKrj9q-vF8b0opSXDVu-GLmUMrhw45xJCf0fUtArlZZqh3_q-rbUU-qr8wcGVTAaoj9kmiaJtDfj68-BYWy6g8CBLLrxMMROkj52cYLMYTtm6n2imRsTo4GsRF51tVVHDgQ4AyKG60_NET6uzlQitd-Qg1AYzmuYcEhjz3pFeF5-V59pw6Im8ATEj2To7oAI_evzw3FLSz-tRDQ7ENLVS1ily09C9uVdrsF9ZVxcIl6vkNAl5NH9MrH1g=w727-h969-s-no

• Gilla
  • Älska
dilemma och 8 till
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
[bild]
Blev du mätt?

• Gilla
Patrik440 och 1 till
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
[bild]
Var är den rostade mandeln :cry:

Är inte den inne i bullen då tro?

nino nino skrev:
Är inte den inne i bullen då tro?
Såhär ser Stockholms bästa ut

Läckra semlor med grädde och mandelspån, bakverk på hylla i bageri, suddig bakgrund med person.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Noramasen och 1 till
  • Laddar…
richardtenggren
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:

[bild]
Stackare som bara har Stockholms bästa att tillgå, här har vi även utan mandelmassa och mandlar, mycket godare så! ;)

• Gilla
  • Haha
fisgris8 och 2 till
  • Laddar…
AndersMalmgren AndersMalmgren skrev:

[bild]
Ja jag vet inte men jag tycker faktiskt att AXS semlor ser godare ut, men jag har ju inte smakat

• Gilla
GladanS
  • Laddar…
richardtenggren richardtenggren skrev:
Stackare som bara har Stockholms bästa att tillgå, här har vi även utan mandelmassa och mandlar, mycket godare så! ;)
Nä mandelmassa måste det vara :)

• Gilla
Maria T
  • Laddar…
nino nino skrev:
Ja jag vet inte men jag tycker faktiskt att AXS semlor ser godare ut, men jag har ju inte smakat
Jag är semelkonnässör dessa är bäst just nu. Haga tårtcompani var bra förr. Ute i landet tycker jag det är skittrista semlor. Sällan de ens rostat mandlarna de gör mandelmassan på osv

• Haha
kashieda
  • Laddar…
AXS
  • Gilla
Maria T
  • Laddar…
AXS AXS skrev:
Det här är inte den bästa semla du kan få i sthlm. Tror fokus var att hitta någon som kunde leverera 200 semlor utan krångel.

Kommer äta en riktigt bra från santa fe imorgon, idag är det för lång kö.
[länk]
Jag brukar hoppa semlan när kunden bjuder. Onödiga kalorier:)

• Gilla
Huddingebo
  • Laddar…
Blodsoppen
Hoppar alltid fastlagsbullen. Grädde i vispad form är äckligt tycker jag

• Gilla
husdrommaren
  • Laddar…
”Chilimedaljong” (fläskytterfilé) med riktigt god potatisgratäng (förkokt potatis i gräddmjölk)

• Middagsdukning med grillade köttbitar, gratinerat potatismos, sallad, burköl och ett glas vatten.
    Skapa konto
  • Gilla
  • Älska
Naturliv och 7 till
  • Laddar…
H
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Hoppar alltid fastlagsbullen. Grädde i vispad form är äckligt tycker jag
Bra smak och äntligen någon som tycker som jag, gräddsås=gott, vispad grädde=läskigt. En lite klick på våfflor då grädden smälter kan funka men absolut inte det fluffet som man bara sjunker ned i med tänderna :sick:

• Gilla
TowaTei
  • Laddar…
En variant av philly steak sandwich men på fläskfile.
Fläskfile, lök, paprika, jalapeno, ost och vitlöksmayo, brödet stekt

En baguette med fyllning och sås på en tallrik, ovanpå ett bord med pusselbitar i bakgrunden.
Skapa konto

(Fruns 6000bitars puzzel som underlägg)

• Gilla
  • Älska
Bonzo2000 och 15 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.