1 035 838 läst · 13 952 svar
1036k läst
14,0k svar
Vad blir det för mat?
Av alla jag testat, vilket vid det här laget förmodligen är varenda fryspuck och färsk dito i dom vanliga butikerna, så är det just ovan nämna Lidl-variant som jag tycker är bäst .raveper skrev:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Jag köpte nån påstådd hjort-variant nu senast också men har inga större förväntningar
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Men sen beror det väl på smak också, jag tycker inte det ska vara massa hittepå i köttburgarna. Potatisstärkelser, ägg och annat går bort om man inte ska återskapa den där parklekskänslan på grillutflykten. En enkel variant med 99.99 nöt är bäst enligt mig.
Redigerat:
Renoverare
· Stockholm
· 18 483 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 483 inlägg
Renoverare
· Stockholm
· 18 483 inlägg
Man är bra tappad om man tror att det är korruption att bjuda sina kunder på middag. Vad tror ni konto 6072 är till för
LästipsAndersMalmgren skrev:
http://immse.wpenginepowered.com/wp-content/uploads/2020/08/IMM-Naringslivskoden.pdf
Det är väl ingen som sagt att inte representation får förekomma. Jag hävdar dock att omfattningen rent generellt minskat rejält sedan -80 talet.AndersMalmgren skrev:
Minns speciellt en gång jag blev "kidnappad" av ett statligt verk, bortförd till ett chartrat tåg av "antik modell" tillsammans med ett tiotal branschkollegor, uttransporterad miltals ut i skogen inmundigande utsökt middag på vita dukar för att efter "hemkonst" till stationen "transporteras" till "nattklubb" med ytterligare "läckerheter" uppdukade. Detta skulle aldrig hända idag!
Renoverare
· Stockholm
· 18 483 inlägg
Kanske inte på ett statligt verk. Men det händer absolut i privat sektor. Teambuilding är viktigt. Jag kan tycka statligt anställda kan få julbord och fester de också. Det finns viktigare slöserier att stoppa inom offentlig sektor än att bygga bra sammanhållning inom teamet..Alfredo skrev:Det är väl ingen som sagt att inte representation får förekomma. Jag hävdar dock att omfattningen rent generellt minskat rejält sedan -80 talet.
Minns speciellt en gång jag blev "kidnappad" av ett statligt verk, bortförd till ett chartrat tåg av "antik modell" tillsammans med ett tiotal branschkollegor, uttransporterad miltals ut i skogen inmundigande utsökt middag på vita dukar för att efter "hemkonst" till stationen "transporteras" till "nattklubb" med ytterligare "läckerheter" uppdukade. Detta skulle aldrig hända idag!
Det där är för övrigt internrepresentation.
Renoverare
· Stockholm
· 18 483 inlägg