richardtenggren
Åsa Lund Åsa Lund skrev:
Det är jag som är beställare
Aha, kanske olika i olika branscher bara :)

Alfredo Alfredo skrev:
Ska vi nu analysera sönder @FredrikR 's konstverksliknande tallrik tolkar jag "Så gott, fläskkorv till dessutom." som att det även var fläskkorv med, men att den av någon anledning inte var med på bilden.

Hoppas vi snart får klarhet i detta. :crysmile::p
Blir spännande att få klarhet i detta. :crysmile:
Ikväll blev det kebabrulle
En kebabrulle med sås över stekt kött och grönsaker på ett vitt underlag.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
  • Älska
  • Wow
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Blodsoppen
Här blir det laxpudding En ugnsform med laxpudding bestående av potatisskivor, laxbitar och dill före gräddning.
Skapa konto

• Älska
  • Gilla
Maria T och 3 till
  • Laddar…
Storsockret
Dagens skörd. Körde singelpuck och var lite slarvigare vid monteringen och valet av vinkel på bilden så det inte framstår som så ambitiöst :crysmile:

Två hemgjorda hamburgare på ett bord utomhus med en svart hund i bakgrunden.
Skapa konto

• Gilla
  • Älska
AnneFi och 4 till
  • Laddar…
Blodsoppen
Storsockret Storsockret skrev:
Dagens skörd. Körde singelpuck och var lite slarvigare vid monteringen och valet av vinkel på bilden så det inte framstår som så ambitiöst :crysmile:

[bild]
Mycket burgare

Storsockret
Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Mycket burgare
ja, rimlighet byggde inte den här kroppen

• Gilla
  • Haha
GladanS och 4 till
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Ska vi nu analysera sönder @FredrikR 's konstverksliknande tallrik tolkar jag "Så gott, fläskkorv till dessutom." som att det även var fläskkorv med, men att den av någon anledning inte var med på bilden.

Hoppas vi snart får klarhet i detta. :crysmile::p
Håll i er, nu kommer den spännande upplösningen som jag anat hållit er som på nålar!

Rimmad picnicbog, var det primärt till, men när den trevlige mannen bakom disken nämnde att det finns köttkorv till fick jag lov att komplettera med 2 skivor korv också, som på fotot hamnade nånstans under div grönsaker. :love:

PS. Ikväll är det kebabonsdag utanför Borlänge...:oops:

• Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…

[bild]
Är den smashad eller inte?
"Crusten" är avgörande på smashade, har jag lärt mig av sampe v2...:geek: som barnen har koll på. :crysmile:

FredrikR FredrikR skrev:
Håll i er, nu kommer den spännande upplösningen som jag anat hållit er som på nålar!

Rimmad picnicbog, var det primärt till, men när den trevlige mannen bakom disken nämnde att det finns köttkorv till fick jag lov att komplettera med 2 skivor korv också, som på fotot hamnade nånstans under div grönsaker. :love:

PS. Ikväll är det kebabonsdag utanför Borlänge...:oops:
Mer frågor än svar här ju..... köttkorv eller fläskkorv? :crysmile:

Blodsoppen Blodsoppen skrev:
Mycket burgare
och en hot dog!

Åsa Lund
richardtenggren richardtenggren skrev:
Aha, kanske olika i olika branscher bara :)
Nej, vad som är ok och inte i byggbranschen har verkligen ändrats på 25 år. Jag får knappt tacka ja till en Dagens numera pga min roll som beställare inom statligt bolag.
Nånstans mittemellan nu och då vore nog bäst. Dagens regler känns nästan oartiga/ohyfsade.

• Gilla
mikethebik och 1 till
  • Laddar…
Storsockret
FredrikR FredrikR skrev:
Är den smashad eller inte?
"Crusten" är avgörande på smashade, har jag lärt mig av sampe v2...:geek: som barnen har koll på. :crysmile:
Nä det är köpeburgare. Frysta sådana. Kör stenhårt på Lidls kartonger med 8 burgare när dom finns.

• Gilla
GladanS
  • Laddar…
Nä det är köpeburgare. Frysta sådana. Kör stenhårt på Lidls kartonger med 8 burgare när dom finns.
Ska prova vid tillfälle! (y)
Är väldigt less på butikernas färska som oftast säljs i 4pack, smash är lite för omständigt när det ska undan.

nikasp
Jävlar vad god burgare jag åt ikväll på Le Bap på Linnégatan 38 här i Stockholm. Kanske bästa smashburgaren någonsin. En Cheese Twang men fotade tyvärr inte.

• Gilla
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Scans frysta högrevsburgare och ICAs färska högrev är de enda köpe burgarna som går ner här. Någon som har nån annan favorit?

• Gilla
FredrikR
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.