443 483 läst · 2 424 svar
443k läst
2,4k svar
Vackra gamla hus till salu
https://rc.se/bostader/OBJ12549_206...emnet&utm_medium=referral&utm_content=listing

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Logga in
Skapa konto
hitta det nujohn68 skrev:
Fastigheten erbjuder möjligheter för verksamhet, vilket öppnar upp för olika användningsområden för den som drömmer om att kombinera boende och arbete.
med så liten tomt har jag svårt att se att Fastigheten erbjuder möjligheter för verksamhet enligt kartan så ingår inte ens straden eller båthuset fastigheten längre
och det här låter väldigt konstigt när hela insidan är slaktad redan
Flishults Gård är även omnämnd i kommunens kulturhistoriska utredning från 1989. Stor restriktivitet gäller mot förändring av byggnaderna. Förändringar ska ske i samråd med miljö- och byggförvaltningen.
Redigerat:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 554 inlägg
Flishults gård är fint, men som ovan nämnts rumphugget vid en avstyckning. Men jag vet inte om jag skulle vilja bedriva verksamhet där, jag som är småländsk högländare. Varför inte, undrar du som är utsocknes?
Skriv in "Flishult" i rutan på din favvo-sökmotor, så får du en bra ledtråd...
Skriv in "Flishult" i rutan på din favvo-sökmotor, så får du en bra ledtråd...
OT:'Beror det inte på vilken sorts verksamhet? Att sälja/ installera komposter, förbränningstoaletter eller liknande borde funkaSågspånPappspikEternit skrev:
luktar det mycket?SågspånPappspikEternit skrev:
Husägare
· Småländska höglandet
· 4 554 inlägg
Verkar ha varit någon server där i allafall.
Invändigt tycker jag ändå att det finnas mycket gamla detaljer bevarade, även om man nog behöver slipa sig igen ett tjockt lager vit färg först.
Gällande avfallsanläggningen ligger den ju ganska långt ifrån så tror knappt att lukt är ett problem.
Invändigt tycker jag ändå att det finnas mycket gamla detaljer bevarade, även om man nog behöver slipa sig igen ett tjockt lager vit färg först.
Gällande avfallsanläggningen ligger den ju ganska långt ifrån så tror knappt att lukt är ett problem.

Logga in
Skapa konto
går ju altid att bytta namn det trista är ju som många av såna herrgårdar är ju att dom är helt avstyckade så svårt att driva jakt och liknade verksamheterSågspånPappspikEternit skrev:
bästa inkomsten på det där stället hade nog vart hyresintäkter som täcker lån och drivt så man kan få ett grattis boende själv