443 483 läst · 2 424 svar
443k läst
2,4k svar
Vackra gamla hus till salu
har svårt att se lyx hotel på den platsen och orten mer troligt nån form av behandlingshemD Dortmunder DAB skrev:Såld för 4,8 miljoner, ska bli intressant att se vad nya ägaren tänker göra. Detta borde vara värt att försiktigt rusta upp och göra till ett lyxigt men prisvärt hotell? Då blir fabriksbyggnaderna nästan ett plus då besökare dit eventuellt blir presumtiva hotellgäster.
Lite tråkigt att mäklaren ansträngde sig så för att inte få med fabriksbyggnaderna på bild, vad vill mäklaren mer dölja? Så tänker tyvärr jag…
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 20 035 inlägg
kollar man kartan bara så sår det inte ut som något stort virkes skog eller bra åkrarNötegårdsgubben skrev:
Skogsägare
· Stockholm och Smålands inland
· 20 035 inlägg
Mycket möjligt att du har rätt, och avsaknaden av skogsbruksplan och annan dokumentation av jordbruket i annonsen talar nog för det, men det var likafullt så jag tänkte i morse.

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Udda och fint. Tycker dom ska mål det rosa så det blir ännu mer som en sagodröm.
https://www.maklarhuset.se/bostad/sverige/jamtland/ostersund/regementsgatan/611772
Det är ju så att man blir sugen på att flytta hem 😊HOBBY ARCHITECT skrev:
Fast inte rosa...
Men det var ju inte helt ovanligt att den här typen av hus var lite pastelliga när de byggdes. Jag har inget minne av att det här har varit det dock.