? Det står ju i ett av de första inläggen att det är en renovering och sedan skriver du nybygge?
 
P
Farstatjej90 Farstatjej90 skrev:
Jag förväntar mig högsta professionalism och kundservice när jag betalar för en tjänst. Det är inte lagen som ska hindra dom från att göra detta utan dom själva som ska sätta kunden först.
De flesta som anlitar hantverkare har den inställningen, skulle jag tro.
Fast att jag tror att du menar tvärtom när det gäller vad lagen ska hindra.
 
Det syftar såklart på fotograferingen.
 
P
När det gäller fotografering i ett sånt här sammanhang behöver det inte vara en yrkesfotograf som tar bilderna. Bilderna ska bara illustrera arbetet och behöver inte vara av utställningskvalitet.
 
  • Gilla
Dilato
  • Laddar…
Helt opåkallat att kritisera fotografens förmåga på det sättet. Trist.
 
  • Haha
vcx
  • Laddar…
P
Vilken fotograf? Jag gjorde inget uttalande om någon specifik bilds kvalitet.
 
Är detta fotografitråden?
 
  • Gilla
Roger Fundin och 2 till
  • Laddar…
Nej, detta är tråden om semi-kränkthet genom påstådda förbjudna avloppsbilder! Välkommen in i framtiden , mänsklighetens förfall är nära
 
  • Gilla
  • Haha
Linus Brorsson och 16 till
  • Laddar…
Eller tråden om ironi och att människor med autism som inte förstår ironi…
 
  • Gilla
pxp
  • Laddar…
Så här gjorde vi för att flytta toaletten en bra bit ifrån där vi först hade tänkt, och där avloppet sitter. Stålprofiler med beslag och spolcistern kommer från Viega.
 
  • Installationsfas av värmesystem, rör och metallstomme mot isolerad vägg, byggnadsarbeten, ingen i bild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Badrum under konstruktion, isolering, badkarsinstallation, väggplattor, byggarbetsplats, blåa väggar, tomma rörledningar.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Roger Fundin och 4 till
  • Laddar…
konstigt layout i litet utrymme.
Varför inte en kommod till höger innanför dörren som då sitter i hörnan. Sedan toa, detta ger dig då bättre tillgång till tvättmaskinen. Bila upp golvet för ny toa placeringen, inte komplicerat.
 
R
P PeGeCo skrev:
konstigt layout i litet utrymme.
Varför inte en kommod till höger innanför dörren som då sitter i hörnan. Sedan toa, detta ger dig då bättre tillgång till tvättmaskinen. Bila upp golvet för ny toa placeringen, inte komplicerat.
Hur menar du med bila upp golvet Inte komplicerat?
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
P PeGeCo skrev:
Bila upp golvet för ny toa placeringen, inte komplicerat.
Det är ju ändå en del arbete nedlagt i badrummet.
Badrum under renovering med wc-stol, demonterad tvättställsenhet, verktyg och förpackningar.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Roger Fundin
  • Laddar…
Men kommoden måste väl gå att flytta till vänster? Visst nya hål men där.måste ju finnas spel eller?
 
Visa bilaga 752210
Eftersom det inte är rätt avstånd här, så behöver de ändå bila upp och göra om 😉
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.