Jocce81 Jocce81 skrev:
K-rauta har 25% på alla handverktyg från Bacho.
Borde dessutom gå att prismatcha på Bauhaus, då priserna är synliga på hemsidan, t.ex

[länk]

Dock inte koll på om K-rautas priser är så pass mycket dyrare innan att det kanske inte ens kommer ner i normala priser ?


/Jocce
Dessvärre kommer nog Bauhaus säga att "priset är inte tillgängligt för alla" (vilket de kräver i sin prisgaranti) eftersom det står "Klubbpris" och att man måste vara medlem för att få det priset. Hornbach kanske accepterar dock.
 
Redigerat:
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
G GammaltSomNytt skrev:
Dessvärre kommer nog Bauhaus säga att "priset är inte tillgängligt för alla" (vilket de kräver i sin prisgaranti) eftersom det står "Klubbpris" och att man måste vara medlem för att få det priset. Hornbach kanske accepterar dock.
Jag har fått den typen av Klubbpriser godkända på Bauhaus tidigare, iallafall den typen som visas på hemsidan.
Mest troligt för att de kollar på priset som man visar på telefonen och de inte gräver djupare, men värt att prova.

/Jocce
 
G GammaltSomNytt skrev:
Dessvärre kommer nog Bauhaus säga att "priset är inte tillgängligt för alla" (vilket de kräver i sin prisgaranti) eftersom det står "Klubbpris" och att man måste vara medlem för att få det priset. Hornbach kanske accepterar dock.
Matchade K-rautas klubbpris på fasadfärg för ett litet tag sedan, inga problem. Var själv lite tveksam men personen som jobbade på bauhaus sa att dom matchar mot medlemspriser etc.
 
  • Gilla
Jocce81 och 1 till
  • Laddar…
Jocce81 Jocce81 skrev:
Jag har fått den typen av Klubbpriser godkända på Bauhaus tidigare, iallafall den typen som visas på hemsidan.
Mest troligt för att de kollar på priset som man visar på telefonen och de inte gräver djupare, men värt att prova.

/Jocce
Samma här, inga bekymmer.
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
Det här kickade igång mitt vill ha begär. Ett set med två tänger av mindre modell. Dock har jag redan fler polygrip tänger än jag hinner göra av med under min livstid 🙃

Vill poängtera att jag aldrig beställt något från detta ställe så jag vet inte hur dem är. Fick bara upp det här i mitt flöde

https://www.buyersclub.se/produkt/knipex-knipex-00-20-72-v01-tanger-tangset
 
  • Knipex-tänger i fodral, rea -38%, pris 499 kronor. Verktyg, röd/svarta handtag, produktannons.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
M mahus skrev:
Det här kickade igång mitt vill ha begär. Ett set med två tänger av mindre modell. Dock har jag redan fler polygrip tänger än jag hinner göra av med under min livstid 🙃

Vill poängtera att jag aldrig beställt något från detta ställe så jag vet inte hur dem är. Fick bara upp det här i mitt flöde

[länk]
minstingen är smidig till mycket

KNIPEX Cobra vattenpumpstång, röda grepp, justerbar, stålverktyg, tillverkat i Tyskland.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

https://www.proffsmagasinet.se/mask...wGZRIPJ73S_Ott4mVCXn7P4cPySPwhQRoCbWgQAvD_BwE
 
  • Gilla
mahus och 2 till
  • Laddar…
  • Gilla
David__11 och 1 till
  • Laddar…
Granngården säljer ut mycket. I Eksjö såg jag Stihl sågskyddsbyxor i stl xxl med ordinarie pris 2300 med 75 % rabatt. Det fanns också någon trimmer och lövblås till ganska bra pris.
 
  • Gilla
JFrisk
  • Laddar…
Reklam för rabattkod, online shopping erbjudande, festdukning, tårta, dekorationer, festliga tillfällen, Clas Ohlson logotyp.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
SamiHus och 1 till
  • Laddar…
  • Gilla
JFrisk och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
https://amzn.to/3Pt2Pdo
Verktygssats för arbetsbänk med slipmaskin på träskiva och komponenter för fastspänning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Kakor till alla!
 
T TCG skrev:
Jula har ibland kampanj på denna pallbock men tror det var ett tag sedan sist.
Ganska tung men praktiskt handtag, plats för 45 regel för att lägga en tillfällig arbetsbänk och känns stabila.
500kr/st
[länk]
Vart plats för 45 regel?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.