T
I iMicke skrev:
Bauhaus säljer en Ryobi OLT1832 grästrimmer i paket med en laddare och två 2Ah batterier för 1295 kronor.
Billigaste jag hittar för bara trimmern är annars 999 kr..

[länk]
Den där har vi haft i 6-7 år och den är faktiskt riktigt vettig, även ergonomin är helt ok för man kan ställa både längd och olika vinklar så det passar arbetsuppgiften och ens längd. Det är ingen slyröjare dock utan enbart för gräs, så vill man ha en som kan hantera grövre bör man välja något annat.
 
I
I iMicke skrev:
Bauhaus säljer en Ryobi OLT1832 grästrimmer i paket med en laddare och två 2Ah batterier för 1295 kronor.
Billigaste jag hittar för bara trimmern är annars 999 kr..

[länk]
Var inte allt för längesen som NetOnNet hade trimmern för 700 kr utan batteri. Batterierna med laddare verkar dock vara ganska dyra så priset ser bra ut.
 
Har den trimmern jag med(köpte förra året för 699kr "bare tool"). Överranskande bra faktiskt. Dock vetetusan om 2Ah batterier är så lämpligt till den.. Provade med ett 1.5Ah när alla mina 4Ah var upptagna/urladdade, den orkade knappt ett skit med det, och höll typ 10min....

Ett 4Ah batteri håller f.ö. för ca 40min trimning. 🙂 2 4Ah batterier och en snabbladdare så kan man trimma nonstop 😁 (förutom tiden det tar att byta batteri i laddaren då)
 
Mio. Bra pris? Butiksdisplay med Kärcher högtryckstvättar och skylt som visar nedsatt pris.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
O olofh skrev:
Mio. Bra pris? [bild]
Aldrig sett den billigare iaf ^^
 
”Drömmen om Wadkin”

Tovek har en auktion med många intressanta saker.
Bland annat två Wadkin maskiner.
Hyveln står som rikthyvel men är egentligen en kombinerad rikt/plan.
Sågen som är en klassiker ser ut att vara i någorlunda skick.
Tillfälle att fynda om lyckan står dig bi! Lycka till!
Dag

Webbsida för auktioner med träbearbetningsutrustning såsom justersåg; auktionsinformation presenteras.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
I iMicke skrev:
Bauhaus säljer en Ryobi OLT1832 grästrimmer i paket med en laddare och två 2Ah batterier för 1295 kronor.
Billigaste jag hittar för bara trimmern är annars 999 kr..

[länk]
Jag köpte den och det kan ju vara bra att veta att batterierna är den enklare varianten utan batterinivå indikator. Det framgår kanske av bilden men jag hade missat det.
 
  • Gilla
TCG
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
[länk]
Dags för ny klinga?
[bild]
[länk]
[bild]
Jag köpte från exakt den annonsen, det är min recension med bilder. Kartongen var i skick, men klingan var begagnad, rejält sunkig. Reklamerade och fick en lika risig klinga igen.

Gul och grå abstrakt textur, målarfärg, dynamisk former, konstnärligt, närbild, strukturerat ytskikt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder



Edit:
Beställde från Toolbox.se istället: https://www.toolbox.se/sv/produkt/e/747/cmt-sagklinga-d250-z40-d30-chrome-k32/
 
Redigerat:
  • Wow
  • Arg
  • Ledsen
  • Gilla
Qjanto och 6 till
  • Laddar…
Verkar vara returnerade klingor till sänkt pris!
Kolla in ”Saxton blades” istället på Amazon.se.
Har kört med en ersättare till min Kapex klinga i ett år nu.
Jättenöjd med resultatet! Priset blir en chock när du jämför med originalet!
Positiv chock! 😵‍💫

Sida visar sökresultat för "Saxton blades" på Amazon: cirkelsågblad, kundrecensioner, priser och Prime-märkning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Mackk och 12 till
  • Laddar…
Trend Snappy 5-stycken sänksats, gör pilothål och försänkningar i ett svep för snabbare, professionell finish. För skruvar nr 4 till nr 12, SNAP/CS/SET https://amzn.eu/d/1AeorEX
 
  • E-handelssida visar Trend Snappy sänksatser, fem stycken, med rabatt och kundbetyg.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Cheesen
https://amzn.to/3O6Pw17
Prime Day, bland annat på Bosch.
Och har man inte Prime så kan det vara läge att utnyttja sin gratis provapå månad.

Bosch-verktyg och tillbehör, Prime Day-erbjudanden, prissänkningar, kundbetyg, borrskruvdragare, tigersåg, bits-set.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Noterade att hela min förra beställning var nedsatt 20%... Oregon har också bra priser just nu.
 
  • Gilla
boschkenta och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.