Cheesen
S sblixten skrev:
Är den där extra bra eller kanske denna är ett bättre alternativ?

[länk]
BGS är ett bra märke... men om man nu inte ska använda sina prylar speciellt ofta så hade jag nog gått på den billigare kinakopian.. gillar att nålarna följer med i den satsen.. har länge tänkt att jag nog skulle ha haft ett sånt kitt för att plocka isär och sätta ihop kontakter, men jag vill ha den komplett med klämhylsor och tång isåfall.
 
  • Gilla
sblixten
  • Laddar…
Köpte en Greenworks 60V lövblås på Costco. 1495 inkl 4Ah batteri och laddare. Grön och svart Greenworks Pro 60V lövblås på träyta utomhus, med suddig bakgrund.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Qjanto och 4 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
BGS är ett bra märke... men om man nu inte ska använda sina prylar speciellt ofta så hade jag nog gått på den billigare kinakopian.. gillar att nålarna följer med i den satsen.. har länge tänkt att jag nog skulle ha haft ett sånt kitt för att plocka isär och sätta ihop kontakter, men jag vill ha den komplett med klämhylsor och tång isåfall.
Skillnaden mellan bra och dåliga såna här prylar är plasten, i de billigaste är det ren mjukplast vilket slits fort och inte går att bända så bra med. De bättre är i glasfiberförstärkt plast och håller desto bättre. Ingen erfarenhet av de som länkats till här dock. :)
 
  • Gilla
sblixten
  • Laddar…
Cheesen
J john.h skrev:
Skillnaden mellan bra och dåliga såna här prylar är plasten, i de billigaste är det ren mjukplast vilket slits fort och inte går att bända så bra med. De bättre är i glasfiberförstärkt plast och håller desto bättre. Ingen erfarenhet av de som länkats till här dock. :)
Jag har inte plastgrejorna från BGS men däremot en del andra saker... håller hög kvalité
https://www.bgstechnic.com/sv/catalog/category/list/id/415834/browseMode/dataset/pId/461369/page/2
Glasfiberarmerad plast enligt BGS
 
  • Gilla
john.h och 2 till
  • Laddar…
J john.h skrev:
Skillnaden mellan bra och dåliga såna här prylar är plasten, i de billigaste är det ren mjukplast vilket slits fort och inte går att bända så bra med. De bättre är i glasfiberförstärkt plast och håller desto bättre. Ingen erfarenhet av de som länkats till här dock. :)
Nu blev jag ännu mer osäker på vilka jag bör välja.
Kanske får fortsätta köra på smörkniv från IKEA 🙃
 
  • Haha
  • Gilla
GEGS och 4 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Om man behöver en vakumpump och har Makita sedan tidigare så är väl det här ett superbra pris, 1195:-.
[länk]
Dom sålde slut snabbt!
 
Ja, seriöst till den grad att det är jämförbart med Ali Express och Wish mfl...
 
  • Gilla
Höghus
  • Laddar…
Åtgärden
Höghus Höghus skrev:
Temu.com, är det seriöst?
39kr och fri frakt för en sågklinga känns lite för bra.
[länk]

/Höghus
Fan vad nice, vann €100 direkt när jag öppnade sidan
Tack för tipset!
Skärmdump av en mobil, reklampopup för 100 euro rabatt i en shopping-app, nedräkningstimer, webbläsarvy.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Haha
  • Gilla
cpalm och 4 till
  • Laddar…
A
Höghus Höghus skrev:
Temu.com, är det seriöst?
39kr och fri frakt för en sågklinga känns lite för bra.
[länk]

/Höghus
Är ju dessutom 110mm så vad för såg skulle du haft den i 🤔
 
mickesundström skrev:
Är ju dessutom 110mm så vad för såg skulle du haft den i 🤔
Inte till någon såg. Det dök upp en annons i flödet när jag letade efter annat och jag blev nyfiken på om Temu var nåt att ha.

/Höghus
 
Åtgärden Åtgärden skrev:
Fan vad nice, vann €100 direkt när jag öppnade sidan
Tack för tipset!
[bild]
Kan jag skicka mitt swishnummer?
😂

/Höghus
 
Såg att autodoc har 45% på stora delar av sortimentet idag.

Verktygen (kollade lite på tryckluftsverktyg) var inte särskilt billiga.

Däremot bromsskivor och belägg är jäkligt billigt nu. Fick fatt på Bosch skivor+belägg för både fram & bakaxel, gick på 2000kr.

De flesta reservdelar ligger bra till i pris ser det ut som.
 
Redigerat:
  • Gilla
stenfan
  • Laddar…
F F_man skrev:
Såg att autodoc har 45% på stora delar av sortimentet idag.

Verktygen (kollade lite på tryckluftsverktyg) var inte särskilt billiga.

Däremot bromsskivor och belägg är jäkligt billigt nu. Fick tack på Bosch skivor+belägg för både fram & bakaxel, gick på 2000kr.

De flesta reservdelar ligger bra till i pris ser det ut som.
Tipset när det gäller Autodoc är att lägga sakerna man behöver i varukorgen och vänta på lägsta pris. (Om man kan) ... Just idag var faktiskt 45% på bildelar "billigt", hade en huvudcylinder till kopplingen i korgen, och med 41% rabatt kostade den 250 spänn.. senare dök 45% upp, så det blev ett köp på 232 spänn...
Samma sak på trodo kostar 276 kr i ordinarie pris..

Jag har dock varit med om att 41% rabatt (vilket dyker upp några gånger i veckan) kostat lika mycket som ingen rabatt alls, eftersom de ändrar priset hela tiden....
 
  • Gilla
Jaxxx och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.