zarkov zarkov skrev:
Bosch-kampanj hos Bauhaus, fyra olika 18V-maskiner för 1495 kr/st, ordinarie pris 2129-2569 kr/st. Priserna gäller nakna maskiner i kartong och till 11 juni.

Nya cirkelsågen GKS 18V-57-2: [länk]

Sticksåg GST 18V-LI S: [länk]

Multiverktyg GOP 18V-28: [länk]

Excenterslip GEX 18V: [länk] (mycket dålig tillgång)

Dessutom sänkt pris på nya borrskruvaren GSR 18V-45 med 2x 2,0 Ah batterier och diverse borr och bits, i väska, för 1995 kr (ord 2895): [länk]
Om någon vill köpa en GKS 18V-57-2 cirkelsåg så är det rätt tillfälle nu. Ordinarie pris är bland det bästa i Europa och nu sänkt ytterliggare 800:- till. Så nu 1200 lägre än Amazon.se och 2200 lägre än Proffsmagasinet.se. Mycket bra såg dock ej för skena. Köpte mitt andra ex på detta tips som skall migreras ut till husägande barn. Något verkar skumt med Bauhaus eftersom kvittot anger den äldre billiga versionen GKS18V-57
 
  • Gilla
zarkov och 1 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Bosch-kampanj hos Bauhaus, fyra olika 18V-maskiner för 1495 kr/st, ordinarie pris 2129-2569 kr/st. Priserna gäller nakna maskiner i kartong och till 11 juni.

Nya cirkelsågen GKS 18V-57-2: [länk]

Sticksåg GST 18V-LI S: [länk]

Multiverktyg GOP 18V-28: [länk]

Excenterslip GEX 18V: [länk] (mycket dålig tillgång)

Dessutom sänkt pris på nya borrskruvaren GSR 18V-45 med 2x 2,0 Ah batterier och diverse borr och bits, i väska, för 1995 kr (ord 2895): [länk]
Borrskruvdragaren går att prismatcha på Hornbach.
 
  • Gilla
Jocce81
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Om någon vill köpa en GKS 18V-57-2 cirkelsåg så är det rätt tillfälle nu. Ordinarie pris är bland det bästa i Europa och nu sänkt ytterliggare 800:- till. Så nu 1200 lägre än Amazon.se och 2200 lägre än Proffsmagasinet.se. Mycket bra såg dock ej för skena. Köpte mitt andra ex på detta tips som skall migreras ut till husägande barn. Något verkar skumt med Bauhaus eftersom kvittot anger den äldre billiga versionen GKS18V-57
Mitt kvitto anger GKS 18V-57-2.
Ska bara hitta laddare+batteri. Men 1500 för en ny Cirkelsåg den nya varianten är väldigt bra pris
 
  • Gilla
zarkov och 2 till
  • Laddar…
P poba53 skrev:
Om någon vill köpa en GKS 18V-57-2 cirkelsåg så är det rätt tillfälle nu. Ordinarie pris är bland det bästa i Europa och nu sänkt ytterliggare 800:- till. Så nu 1200 lägre än Amazon.se och 2200 lägre än Proffsmagasinet.se. Mycket bra såg dock ej för skena. Köpte mitt andra ex på detta tips som
skall migreras ut till husägande barn. Något verkar skumt med Bauhaus eftersom kvittot anger den äldre billiga versionen GKS18V-57
finns denna på hornbach för prisgaranti?
 
F fediwu skrev:
finns denna på hornbach för prisgaranti?
Finns Ej på Hornbachs nätsida
 
A
Powerworks robotgräsklippare hos Bauhaus

Reklam för Powerworks robotgräsklippare med olika modeller och prissänkningar, ej i lager.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Adde.L och 4 till
  • Laddar…
Cheesen
Jag har ju tänkt köpa asksug till stugan länge men när jag såg denna så började jag fundera på om den går att koppla som spånfångare i verkstan också? Det händer ju titt som tätt att jag kör fräs och liknande och brukar koppla in min grovdammsugare direkt då men påsen blir ju full som genast. funkar en sådan som mellanhand en sån gång? Hade vart smutt då jag isåfall kunnat frigöra min grovdammsugare till andra uppgifter då en liknande electrolux som den på bilden finns stående i ett förråd oanvänd.
https://amzn.to/3J2s9TC
Elektrolux dammsugare, svart, röd, separator, sladd, webbsida, online shopping, produktinformation, recensioner, grå bakgrund.
 
Cheesen Cheesen skrev:
Jag har ju tänkt köpa asksug till stugan länge men när jag såg denna så började jag fundera på om den går att koppla som spånfångare i verkstan också? Det händer ju titt som tätt att jag kör fräs och liknande och brukar koppla in min grovdammsugare direkt då men påsen blir ju full som genast. funkar en sådan som mellanhand en sån gång? Hade vart smutt då jag isåfall kunnat frigöra min grovdammsugare till andra uppgifter då en liknande electrolux som den på bilden finns stående i ett förråd oanvänd.
[länk]
[bild]
En cyklon passar nog bättre för spån

https://www.amazon.se/DUST-COMMANDE...66&sprefix=zyklon+dustcommander,aps,92&sr=8-4
 
  • Gilla
Alfredo och 2 till
  • Laddar…
Cheesen Cheesen skrev:
funkar en sådan som mellanhand en sån gång?
Min erfarenhet av liknande är att filtret sätter igen sig "direkt". Inget jag skulle rekommendera.
 
  • Gilla
johel572
  • Laddar…
Alfredo Alfredo skrev:
Min erfarenhet av liknande är att filtret sätter igen sig "direkt". Inget jag skulle rekommendera.
+ 1 på den. Har haft en likadan, totalt klappkass.
 
  • Gilla
Alfredo
  • Laddar…
Kan ni vara vänliga o starta en egen tråd där ni diskuterar ask o spånsugar?
Den här tråden heter "Tips om verktyg till bra priser".
 
  • Gilla
  • Haha
freddan83 och 8 till
  • Laddar…
P pilen skrev:
Kan ni vara vänliga o starta en egen tråd där ni diskuterar ask o spånsugar?
Den här tråden heter "Tips om verktyg till bra priser".
I sak har du rätt, men här är det väl faktiskt relevant. Ett tips om en nedsatt produkt kom med en fråga om det var vettigt att köpa och två svarar nej. Visst - nu är det tre inlägg som inte är tips (med mitt) men nog måste det väl få vara tillåtet att svara att ett tips inte är värt att följa. Oavsett om man svarar ”den finns till ännu bättre pris hos x” eller om man varnar för att prylen är ”klappkass”.

En snabb koll visar att båda de personer vars inlägg du klagar på har tipsat flera gånger i tråden (även jag, så jag vågar skriva det här), vilket åtminstone inte du gjort de senaste fem åren. Jag håller som sagt med om att det i första hand är en tipstråd, men även ett tips om att låta bli att köpa en tipsad pryl är en sorts tips, eller vad det nu var Lundell påstod.
 
  • Gilla
fribygg och 26 till
  • Laddar…
Hep Hep skrev:
I sak har du rätt, men här är det väl faktiskt relevant. Ett tips om en nedsatt produkt kom med en fråga om det var vettigt att köpa och två svarar nej. Visst - nu är det tre inlägg som inte är tips (med mitt) men nog måste det väl få vara tillåtet att svara att ett tips inte är värt att följa. Oavsett om man svarar ”den finns till ännu bättre pris hos x” eller om man varnar för att prylen är ”klappkass”.

En snabb koll visar att båda de personer vars inlägg du klagar på har tipsat flera gånger i tråden (även jag, så jag vågar skriva det här), vilket åtminstone inte du gjort de senaste fem åren. Jag håller som sagt med om att det i första hand är en tipstråd, men även ett tips om att låta bli att köpa en tipsad pryl är en sorts tips, eller vad det nu var Lundell påstod.
Ok då vet jag att man inte får ha synpunkter på trådinlägg i er lilla privata tråd....;)
Det var inte min avsikt att klaga, bara vänligt påpeka att tråden var på väg att spåra ur.
Första inlägget av Cheesen var en lång fråga om råd om han skulle köpa en sådan här asksug och kunna använda den som spånsug.
Tycker som du att om någon lägger in ett påpekande att ett verktyg som tipset avser inte är värt pengarna trots sänkt pris är ontopic, att inleda tipset med bjuda in till diskussion om alternativa användningsområden är nog lite offtopic.
Moderator får gärna radera mina inlägg så kan ni diskutera vidare.
 
  • Gilla
john.h och 3 till
  • Laddar…
P pilen skrev:
Ok då vet jag att man inte får ha synpunkter på trådinlägg i er lilla privata tråd....
Det var inte det jag menade, det var inte det jag skrev och jag är helt övertygad om att du mycket väl förstod det, men av någon anledning valde du att misstolka. Självklart får man ha synpunkter. Du hade en och jag en annan. Inte svårare än så och även om jag bara är en vanlig medlem, så tror jag inte att det strider mot forumets regler att ha åsikter och skriva dem, så det finns ingen anledning att censurera någon. Åtminstone inte så länge man försöker bidra till forumet.

Den här veckan har Lidl väldigt bra pris på diverse bevattningsprylar. Deras munstycken är inte speciellt prisvärda i mina ögon, men slangkopplingarna är bättre än t ex Gardenas vanliga serie och klart billigare.
 
  • Gilla
SvanteC och 3 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.