Det här måste väl vara ett jäkla kap, felprissatt? Jag var bara tvungen att dra iväg en beställning, får se om det dyker upp nåt.
HiKOKI pulsskruvdragare, 18V, 5Ah batterier, laddare inkluderad, svart/grön, 2700 RPM, borstlös motor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
KraftKarlsson och 4 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Det här måste väl vara ett jäkla kap, felprissatt? Jag var bara tvungen att dra iväg en beställning, får se om det dyker upp nåt.
[bild]
Misstänker att fler än jag provade men nu var den sluta iaf, lycka till Dublin hoppas du får din iaf

• Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
[bild]
Nu är lägsta pris 7699 så hoppas dom hinner skicka i
D Dublin skrev:
[bild]
Lägsta pris nu är 7699, så ordentlig tur om du lyckas knipa en för det priset :D

• Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
k_per k_per skrev:
Bosch hålsågar på rea. Pris per mm.
[länk]
En hel del slut nu, men fanns några TCT Quick kvar.:D

Kanske inte är läge just nu, men jag har fått 20% rabattkod om man låter bli att fullfölja sitt köp...

k_per k_per skrev:
Bosch hålsågar på rea. Pris per mm.
[länk]
någon som har erfarenhet av denna leverantör?

Jag har handlat där några gånger. Inget att anmärka på!
Dag

Kilensnickare Kilensnickare skrev:
någon som har erfarenhet av denna leverantör?
Sist jag köpte just hålsågar där var det lite strul men de löste det på ett snyggt sätt, så det är inga konstigheter att handla där.

Ni får nog skynda er på om ni ska ha något. Jag gjorde en varukorg men det försvinner hela tiden artiklar ur den pga att de tagit slut.....

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
Nån som vet vilken hålsågsadapter man skall ha till BOSCH HÅLSÅG CARBIDE POWERCHARGE hålsågarna på proffsproduktershop? måste man ha adapter?

V Villa1949 skrev:
Nån som vet vilken hålsågsadapter man skall ha till BOSCH HÅLSÅG CARBIDE POWERCHARGE hålsågarna på proffsproduktershop? måste man ha adapter?
Man behöver en Bosch powerchange.
Det är väldigt smidigt att byta hålsåg när man har en powerchange hållare samt powerchange hålsågar

• Gilla
Villa1949
  • Laddar…
K
V Villa1949 skrev:
Då detta är tipstråd om bra deals så undviker vi gärna vidare diskussion om egenskaperna för dessa hålsågar, det kan vi ta i en separat tråd.

Men för att svara på din fråga så finns dom lite längre ner på samma sida
https://www.proffsproduktershop.se/...-halsagsadapter-pcp-87mm-hss-g-715x105mm.html

• Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Cheesen
  • Gilla
Edvuld och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.