För de som har möjlighet att handla på Ahlsell så är veckans värsting Hultafors DPL mini för 595:- plus moms.
 
  • Gilla
mexitegel
  • Laddar…
Borde gå att prismatcha hos Bauhaus. Det vore nästan lite sensationellt :crysmile:
 
mexitegel mexitegel skrev:
Borde gå att prismatcha hos Bauhaus. Det vore nästan lite sensationellt :crysmile:
Kan inte någon testa? :)
 
Jag är på väg :)
 
  • Gilla
nino och 1 till
  • Laddar…
Gissar att det blir svårt då Ahlsell bara säljer till företag
 
E Etnoy skrev:
Gissar att det blir svårt då Ahlsell bara säljer till företag
Enda undantagen...
Var uppmärksam på att prisgarantin inte gäller varor som konkurrenter säljer som begränsat antal eller från renodlade webshoppar. Prisgarantin gäller ej beställningsvaror och omfattar heller inte offerter.
 
  • Gilla
Appendix och 2 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Jag är på väg :)
Fick inget vettigt svar i chatten så har mailat kundtjänst.
 
Vad skulle priset bli om det går vägen?
 
G Gri11en skrev:
Vad skulle priset bli om det går vägen?
595 x 1.25(moms) - 12% (prisgaranti Bauhaus) = 655 kr
 
G Gri11en skrev:
Vad skulle priset bli om det går vägen?
654,50 kr
 
mexitegel mexitegel skrev:
Fick inget vettigt svar i chatten så har mailat kundtjänst.
Fått något svar?
 
  • Gilla
atomlab
  • Laddar…
Cheesen
fick montera ur en skruv igår med mitt billiga julafynd. svor en del över hur dålig kvalité mina spiraler har... Amazon måste ha kamera i garaget för den här kom upp i mitt flöde idag.

https://amzn.to/409Lx6A
Ett Bosch borr- och skruvutdragarset i blå och röd förpackning, inklusive olika storlekar på borr.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
A
Cheesen Cheesen skrev:
fick montera ur en skruv igår med mitt billiga julafynd. svor en del över hur dålig kvalité mina spiraler har... Amazon måste ha kamera i garaget för den här kom upp i mitt flöde idag.

[länk]
[bild]
ett tips som funkar lika bra/dåligt är att borra ett hål och knacka ner en torxbits och vrida ur gillar inget av alternativen om det sitter hårt fast men torxen funkar lika bra som en ”griskuk” och du får många torxbits för det priset .

Har du grova skruv som ska bort är det effektivare att svetsa på en mutter om det finns plats för värme gör underverk för hårt sittande grejer
 
  • Gilla
Hannuse
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.