mrVoodoo mrVoodoo skrev:
Idag blir en rolig dag! Ska man bli en riktigt storfräsare! Den här verkar ju ungefär lika lätt att köpa som en enhörning till dottern. Men det dök upp en begagnad till slut som såg helt ok ut (fräs då alltså...... inte enhörning :rofl:)

[bild]
mrVoodoo mrVoodoo skrev:
Jag är inte religiös, men en liten stilla bön att sambon aldrig hittar den här tråden får jag nog ändå riva av......
Nu behöver jag nog verkligen inte fler sågar, eller hm, ja, det skulle vara bandsågen då iof, den finns ju fortfarande på listan.

[bild]
Bra vecka helt enkelt! :love:
 
Morgonrunda på Hornbach före jobbet för att köpa frässtål så jag kan fräsa till de egentillverkade lådfronterna.

Förpackning med en 4 mm HSS borr från KWB i genomskinlig och röd låda med information och bild på användning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Norrtull och 5 till
  • Laddar…
mexitegel mexitegel skrev:
Morgonrunda på Hornbach före jobbet för att köpa frässtål så jag kan fräsa till de egentillverkade lådfronterna.

[bild]
Annars kan jag rekommendera en morgonrunda förbi Toolab i Högsbo industriområde. De har en finfin uppsättning av kvalitativa frässtål till lägre priser och bjuder dessutom på kaffe. :)
 
  • Gilla
Kromo och 2 till
  • Laddar…
Skrev ju i tipstråden att jag sett att den här låg ute på amazon galet felprissatt. Jag har varit övertygad om att beställningen skulle strykas på nåt sätt ... men icke!! Idag dök den upp!! För 556kr!!
Hikoki slagskruvdragare framför förvaringsväska, 18V, borstlös motor, grönt och svart, på mönstrad matta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Wow
  • Haha
  • Älska
fremax och 58 till
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Skrev ju i tipstråden att jag sett att den här låg ute på amazon galet felprissatt. Jag har varit övertygad om att beställningen skulle strykas på nåt sätt ... men icke!! Idag dök den upp!! För 556kr!!
[bild]
Gratulerar! (y)
Snabbast vinner!
 
  • Gilla
mexitegel och 2 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Gratulerar! (y)
Snabbast vinner!
Tackar, men sånt flyt lär man knappast ha igen. Fast nu när den dök upp ångrar jag ju lite att jag inte köpte fler, tror att det fanns 2 till på lager när jag la min beställning...
 
D Dublin skrev:
Tackar, men sånt flyt lär man knappast ha igen. Fast nu när den dök upp ångrar jag ju lite att jag inte köpte fler, tror att det fanns 2 till på lager när jag la min beställning...
Det kommer du säkert att ha även framöver. Men det gäller att kunna marknaden och veta värdet. Samt snabbhet förstås!
Sista året har jag haft två ”flytupplevelser”.
En Ulmia 1710 såg + Robland rikt/plan/långhålsborr + spånfläkt med patronfilter = 3000kr.
Fixade till Roblandmaskinen och spånfläkten. Efter Blocket var jag +6500kr!.
En Ulmia 1710 i sämre skick än min såldes av Sernbrants på en dag för 28000kr.
Tre nya Metabo 18v maskiner utan batteri men full garanti slumpades bort av Jula för 250kr/styck. Försvann på Tradera som en avlöning!
Så fortsätt kolla! Tillfällen ”flyter” alltid upp! Snabbast vinner!
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 3 till
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth skrev:
Annars kan jag rekommendera en morgonrunda förbi Toolab i Högsbo industriområde. De har en finfin uppsättning av kvalitativa frässtål till lägre priser och bjuder dessutom på kaffe. :)
I know, men det ligger väldigt dumt till för en morgonrunda när man kommer norrifrån...
 
  • Gilla
Johan Gunverth
  • Laddar…
D Dublin skrev:
Skrev ju i tipstråden att jag sett att den här låg ute på amazon galet felprissatt. Jag har varit övertygad om att beställningen skulle strykas på nåt sätt ... men icke!! Idag dök den upp!! För 556kr!!
[bild]
Nice catch! (y):cool:
 
  • Gilla
Dublin och 1 till
  • Laddar…
T
En samling verktyg och material inklusive en cirkelsågklinga, LED-lampa och en flaska med okänd vätska.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Inga fyndvaror, men klingorna var på kampanj i alla fall. Nya klingor till bordssågen, glid&skydd till gjutjärnsplattan och två nya leddar till lyset i längan, håller de vad de lovar så är de prisvärda alternativ till philips trueforce.
 
  • Gilla
Dublin och 2 till
  • Laddar…
Vill ändå tycka detta räknas som verktyg ;)
Kartonger på en gul handtruck framför trappa till hus. Lådorna verkar innehålla bryggeriutrustning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
  • Älska
  • Haha
dilemma och 16 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Vill ändå tycka detta räknas som verktyg ;)
[bild]
Ädla hantverksverktyg! :beer:
 
  • Gilla
TriNitro och 1 till
  • Laddar…
K
T trycklös skrev:
[bild]

Inga fyndvaror, men klingorna var på kampanj i alla fall. Nya klingor till bordssågen, glid&skydd till gjutjärnsplattan och två nya leddar till lyset i längan, håller de vad de lovar så är de prisvärda alternativ till philips trueforce.
Vad är det för glid&skydd? Jag har kört med waxilit men är inte helt nöjd det det.
 
T
  • Gilla
MrDizzy och 1 till
  • Laddar…
T
Den här fick följa med hem idag, skenan fick inte vara med på bild. Inte hunnit testa den än men det blir nog bra!
 
  • En blå Makita-verktygslåda med handtag och modellnummer DSP600ZJ visas på en träyta.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
klaskarlsson och 11 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.