3 388 670 läst · 16 654 svar
3389k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
mrVoodoo skrev:
Bra vecka helt enkelt!mrVoodoo skrev:
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 770 inlägg
Annars kan jag rekommendera en morgonrunda förbi Toolab i Högsbo industriområde. De har en finfin uppsättning av kvalitativa frässtål till lägre priser och bjuder dessutom på kaffe.mexitegel skrev:
Det kommer du säkert att ha även framöver. Men det gäller att kunna marknaden och veta värdet. Samt snabbhet förstås!D Dublin skrev:
Sista året har jag haft två ”flytupplevelser”.
En Ulmia 1710 såg + Robland rikt/plan/långhålsborr + spånfläkt med patronfilter = 3000kr.
Fixade till Roblandmaskinen och spånfläkten. Efter Blocket var jag +6500kr!.
En Ulmia 1710 i sämre skick än min såldes av Sernbrants på en dag för 28000kr.
Tre nya Metabo 18v maskiner utan batteri men full garanti slumpades bort av Jula för 250kr/styck. Försvann på Tradera som en avlöning!
Så fortsätt kolla! Tillfällen ”flyter” alltid upp! Snabbast vinner!
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 332 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 332 inlägg
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inga fyndvaror, men klingorna var på kampanj i alla fall. Nya klingor till bordssågen, glid&skydd till gjutjärnsplattan och två nya leddar till lyset i längan, håller de vad de lovar så är de prisvärda alternativ till philips trueforce.
Kan själv!
· Trelleborg
· 16 527 inlägg
Vad är det för glid&skydd? Jag har kört med waxilit men är inte helt nöjd det det.T trycklös skrev:
T
trycklös
Trädgårdsfixare
· Blekinge
· 332 inlägg
trycklös
Trädgårdsfixare
- Blekinge
- 332 inlägg
Det är silbergleit https://swedendro-tools.se/se/produ...-slappmedel-1000ml-med-spraymunstycke-kampanj . Vad jag tycker återstår att se, men man behöver ju prova med nåttK kniv skrev:
T
tunellm
Medlem
· Västra Götaland
· 242 inlägg
tunellm
Medlem
- Västra Götaland
- 242 inlägg