D Dublin skrev:
Skrev ju i tipstråden att jag sett att den här låg ute på amazon galet felprissatt. Jag har varit övertygad om att beställningen skulle strykas på nåt sätt ... men icke!! Idag dök den upp!! För 556kr!!
[bild]
Amazon är ett av få bolag som följer de ordrar som de skickat godkännande på.

Hade ett paket som posten slarvade bort i 2 veckor och fick utan problem tillbaka pengarna på 5minuter.

Jag vet att vissa hatar Amazon av politiska anledningar. Men deras kundservice är marknadsledande.
Jag borde veta. Jag har handlat där sen 2008 och det är nog 400 order sen dess....

• Gilla
fremax och 11 till
  • Laddar…
13th Marine 13th Marine skrev:
Vill ändå tycka detta räknas som verktyg ;)
[bild]
Borde det inte postas nåt här snart :cool:(y):beer:

Redigerat:
FredrikR FredrikR skrev:
Borde det inte postas nåt i [länk] snart? :cool:(y):beer:
Du får ta dig lite till tåls, beställde det hela på onsdagskvällen, hade inte räknat med att Humle skulle skicka nästa dag, och att DHL skulle köra ut det en dag senare.
Så jag har inte hunnit låna hem en maltkross än :oops:

Men har röjt av i kaoset i min brygghörna iaf :rolleyes:

• Älska
FredrikR
  • Laddar…
Nu börjar mätutrustningen snart kännas komplett! Nåja, någorlunda komplett, eller, ja iaf halvfärdig! Nu ska vi inte avsäga oss alla framtida möjliga expansionsmöjligheter här...

Digitalnivå från Bosch på betonggolv, med libell och display, i fodral.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
Norrtull och 4 till
  • Laddar…
Ett verktygset med hylsnycklar och bits i ett öppet fodral, organiserat för användning.
Skapa konto

Sedär kom ytterligare en Wera-sats:cool:(y)

• Gilla
  • Älska
Klabbarparn och 11 till
  • Laddar…
Kanske på gränsen till verktyg men blev prismatch hornbach vs bygghemma så fick gardena Sileno lona 1000 för 200kr mindre än vad de skulle ha för 700m2 versionen. Liksom lika bra… garage ingick i köpet
Två förpackade GARDENA robotgräsklippare staplade på ett kaklat golv inomhus.
Skapa konto

• Gilla
Sthlm1891 och 5 till
  • Laddar…
T trojlee skrev:
[bild]
Sedär kom ytterligare en Wera-sats:cool:(y)
Haft den där något åt, blir fortfarande glad när den kommer till användning, mycket smidig. (y)
Inte kommit mig för att köpa ett större Cyklop skaft än.

• Gilla
trojlee
  • Laddar…
Behov uppstod vid ett bygge, och jag avskyr att låna. Det var den enda i stan som gick att få vid tillfället för skapliga pengar.

• En STIHL motorsåg ligger ovanpå en bilfälg inne i ett skjul. Utomhus, dagsljus, verktyg, byggmaterial i bakgrunden.
    Skapa konto
  • Gilla
klaskarlsson och 13 till
  • Laddar…
Trots urkass valuta och frakt på 30 euro kostade 40v motsvarigheten till drt50zjx en dryg hundring mer (y)

Två fräsar på ett bord, Makita verktygslåda i bakgrunden, inomhus verkstadsinredning, instruktionshandledning synlig.
Skapa konto

Redigerat:
  • Gilla
Lintto1 och 4 till
  • Laddar…
Äntligen har jag en multimeter i "rätt" färg också, så det ser ut som att man kan nåt!
Digital multimeter med testledningar bredvid dess förpackning och en extra förpackning av testledningar på träbänk.
Skapa konto

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Dilato och 20 till
  • Laddar…
Visste inte att det var så kul att kapa plattor som det nu visade sig vara. Kapskivan är dock nog i billigaste laget så den får bytas ut när det blir dags att kapa marmor..

• Bärbar kap- och gersåg på arbetsbänk utomhus, sågspån, kapa plastyta, byggarbetsplats bakgrund.
    Skapa konto
  • Gilla
nino och 11 till
  • Laddar…
richardtenggren
A atomlab skrev:
Visste inte att det var så kul att kapa plattor som det nu visade sig vara. Kapskivan är dock nog i billigaste laget så den får bytas ut när det blir dags att kapa marmor..
Jag lär behöva en sådan snart med, är du nöjd?
Ska också kapa massa marmor. :)

K
Tydligen tyckte Amazon att jag köpte en sån här.
Lite oklart hur det blev en sån dock, beställningen var på kritor till dottern och nytt "push-block" till rikthyveln.
Verktyg i kartong på trägolv, ser ut som en nibbler cutter för plåt.
Skapa konto

• Haha
LoweW och 1 till
  • Laddar…
A atomlab skrev:
Till marmor/kalksten tycker jag släta osegmenterade skivor ger bäst snitt.

• Gilla
Johan Gunverth och 1 till
  • Laddar…
nanowire nanowire skrev:
Till marmor/kalksten tycker jag släta osegmenterade skivor ger bäst snitt.
Håller med. Man slipper fula urfläkningar och nagg med släta skivor. För knivskarp kant i marmor och kalksten kör man lämpligen en kapning på +1 mm och sedan ett putssnitt på resten.

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.