3 386 288 läst · 16 653 svar
3386k läst
16,7k svar
Dagens verktygsinköp!
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 753 inlägg
För att jag hittade mycket inlägg och diskussion om att 550xp mark1 hade problem som gjorde att den skar och inget om att problemen var lösta i mark2.Johan Gunverth skrev:
Om ms261 kunde jag inte finna något om att den skulle ha några kända problem. Den var även några hundra billigare samt väger mindre.
Verktygstokig
· Halland
· 7 611 inlägg
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 753 inlägg
Dyr månad det här
Har tagit ledigt idag och sitter och väntar på min kära ny bordsåg.
Här är lite andra prylar jag köpt i dagarna:
Har köpt parallelltvingar från Bessey, Rutlands och Sautershop så jag tänkte testa vilka som känns bäst. Väntar på dom från Sautershop idag. Spännande början på veckan!
Har tagit ledigt idag och sitter och väntar på min kära ny bordsåg.
Här är lite andra prylar jag köpt i dagarna:
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Har köpt parallelltvingar från Bessey, Rutlands och Sautershop så jag tänkte testa vilka som känns bäst. Väntar på dom från Sautershop idag. Spännande början på veckan!
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 753 inlägg
En Kärcher PCL-4 skall få bekänna färg, både bildligt och bokstavligt. Altanskrubbning och rödfärgsskrubbning. Efter lite rekommendationer och provkörning föll jag till föga. Verkar dock nästan omöjliga att få tag på. NetonNet hade några kvar igår. Jag paxade en och det var tur för idag var de slut.
Logga in
Skapa konto
Den har jag också tittat på men ännu ej kommit till skott. Du får gärna återkomma när du provat och berätta om den var till någon hjälp eller om det bara är en ytterligare pryl till samlingarna.Johan Gunverth skrev:En Kärcher PCL-4 skall få bekänna färg, både bildligt och bokstavligt. Altanskrubbning och rödfärgsskrubbning. Efter lite rekommendationer och provkörning föll jag till föga. Verkar dock nästan omöjliga att få tag på. NetonNet hade några kvar igår. Jag paxade en och det var tur för idag var de slut.
Diversearbetare
· Göteborg
· 9 753 inlägg
Man blir ju väldigt misstänksam mot dessa produkter generellt. Är det för altanvård vet tillverkarna att det finns femtielva miljoner idioter att lura på produkterna. En roterande borste med vattentillförsel verkar dock kunna hålla kemikaliebombarna i schack. Vi får väl se hur länge den håller. Hyfsat tyst är den i alla fall.R roli skrev:
Spännande, visa gärna bild på resultatet.Johan Gunverth skrev:Man blir ju väldigt misstänksam mot dessa produkter generellt. Är det för altanvård vet tillverkarna att det finns femtielva miljoner idioter att lura på produkterna. En roterande borste med vattentillförsel verkar dock kunna hålla kemikaliebombarna i schack. Vi får väl se hur länge den håller. Hyfsat tyst är den i alla fall.
Har sneglat på en sådan.