3 345 976 läst · 16 523 svar
3346k läst
16,5k svar
Dagens verktygsinköp!
Verktygstokig
· Halland
· 7 570 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
· Norrlandet
· 6 590 inlägg
richardtenggren
Ingen-gör
- Norrlandet
- 6 590 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
· Västra Götaland
· 424 inlägg
boschkenta
Verktygstokig
- Västra Götaland
- 424 inlägg
Lite mer literatur hämtades hem från macken idag. En bok för att börja få treåringen intresserad och ett nytryck av gamla böcker på engelska om dörr och fönstertillverkning. Någon dom vet vilken sorts tum man använde i dessa böcker.
För ett par dagar sedan handlade även jag lidls måttskalor. Ett par får nog monteras på fräsbordet, resten vet jag inte.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
För ett par dagar sedan handlade även jag lidls måttskalor. Ett par får nog monteras på fräsbordet, resten vet jag inte.
Idag kom de 4 KRE30-tvingarna som jag lyckades få för strax över 1300kr från Amazon (halva priset).
De blir ett bra komplement till mina längre tvingar (KR 60 och KRV 100) som jag haft i 8-9 år.
Jag gjorde om min tvingförvaring för ett par veckor sedan, så det fanns en ledig plats för dem nu.
De blir ett bra komplement till mina längre tvingar (KR 60 och KRV 100) som jag haft i 8-9 år.
Jag gjorde om min tvingförvaring för ett par veckor sedan, så det fanns en ledig plats för dem nu.
Logga in
Skapa konto
Idag blir en rolig dag! Ska man bli en riktigt storfräsare! Den här verkar ju ungefär lika lätt att köpa som en enhörning till dottern. Men det dök upp en begagnad till slut som såg helt ok ut (fräs då alltså...... inte enhörning )
Logga in
Skapa konto
Jag är inte religiös, men en liten stilla bön att sambon aldrig hittar den här tråden får jag nog ändå riva av......
Nu behöver jag nog verkligen inte fler sågar, eller hm, ja, det skulle vara bandsågen då iof, den finns ju fortfarande på listan.
Nu behöver jag nog verkligen inte fler sågar, eller hm, ja, det skulle vara bandsågen då iof, den finns ju fortfarande på listan.
Logga in
Skapa konto