Jasså, för mig är priset 1301:76 om jag trycker på din länk....
 
lerpoel
Amazon-produktsida för Bessey skruvtving med priser, betalningsalternativ och kundrecensioner.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
FredrikR och 2 till
  • Laddar…
R roli skrev:
Jasså, för mig är priset 1301:76 om jag trycker på din länk....
Man får vara snabb när det är nedsatt pris.
Såg dem för priset han nämnde men kan inte motivera 50cm tvingar för 600kr till mig själv
 
Se på f*n.
Jag beställde 2x2 för 1366:90 kr i alla fall :cool:

Två röda Bessey skruvstycken, reklam, pris, rabatt, recensioner, köpknapp, gratis leverans.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Älska
FredrikR
  • Laddar…
Jula säljer sin MEEC elkedjesåg för 799:-

Den är plastig, rapplig och har inget + - på kedjespänningsvredet. Men på 2.5h gjorde den jobbet med att kapa upp all min ved för kommande säsong. Förvisso litet hus och bara stödeldning, men jag blev positivt överraskad. Den orkar med 16" svärdet även om det går lite trögt när man maxar det, och kedjan har färre skärande länkar än standard. Dock skönt med lägre ljudnivå, omedelbart stopp på kedjan och att slippa avgaserna.

https://www.jula.se/catalog/tradgar...och-tillbehor/elkedjesagar/elkedjesag-010582/
Elkedjesåg till salu online, röd/svart, 2000W, 16 tum, rabatterat pris, kundrecensioner, verktygslös kedjespänning.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Högen av ved, motorsåg på stock, ute på landet, trädbakgrund, höst eller vinter, disigt väder.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder


Elektrisk motorsåg på stock, klyvna vedträn, naturbakgrund, vedhög, utomhusarbete, vinter eller höst.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Dilato och 5 till
  • Laddar…
Cheesen
Fick upp den här som blixterbjudande....
https://amzn.to/3TxrL3m
Har ju kollat på de tidigare men är lite tveksam till kvalitën...
Någon som testat den? Hur är passningen? misstänker att min bosch funkar men jag vill inte ha något rackel där fräsen lossnar.
Röd och gul metallisk routerlyfthjälp, verktyg för träbearbetning, e-handelssida, produktbeskrivning, prisinformation.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Cheesen
Fick upp den här som blixterbjudande....
https://amzn.to/3TxrL3m
Har ju kollat på de tidigare men är lite tveksam till kvalitën...
Någon som testat den? Hur är passningen? misstänker att min bosch funkar men jag vill inte ha något rackel där fräsen lossnar.
Visa bilaga 688768
 
Cheesen Cheesen skrev:
Fick upp den här som blixterbjudande....
[länk]
Har ju kollat på de tidigare men är lite tveksam till kvalitën...
Någon som testat den? Hur är passningen? misstänker att min bosch funkar men jag vill inte ha något rackel där fräsen lossnar.
[bild]
Ingen aning tyvärr, men om man har tid att vänta så kan man troligen få samma från AliExpress för 429kr
https://a.aliexpress.com/_mL8fmiQ
Dock förstås med sämre möjlighet till garanti.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
L Lilllen skrev:
Ingen aning tyvärr, men om man har tid att vänta så kan man troligen få samma från AliExpress för 429kr
[länk]
Dock förstås med sämre möjlighet till garanti.
Eller kanske inte förresten. Möjligen följer även guldfärgade plattan med från Amazon? Med den blir det +239kr till från AliExpress. Dvs 668kr totalt.
 
L Lilllen skrev:
Eller kanske inte förresten. Möjligen följer även guldfärgade plattan med från Amazon? Med den blir det +239kr till från AliExpress. Dvs 668kr totalt.
641 kr på tyska Amazon, plus en 5% rabatt på det.

Recensionerna är väldigt polariserade, så verkar vara en klar risk för måndagsexemplar
 
  • Gilla
Lilllen och 1 till
  • Laddar…
DANNE_K_ DANNE_K_ skrev:
Swedol har upp till 70% rabatt på en del grejer. 30-50% på verktyg.
[länk]
Även med stora rabatter blir det nog inte lätt att hitta fynd på Swedol. Deras priser i närtid har exploderat. Så vad har hänt med dem? Ett exempel är multisvetsen Migatronic Rallymig 161: Andra säljare tar 8700:- Swedol tar 21000:-
 
  • Gilla
Appendix
  • Laddar…
T
De har bra prisr på förbrukningsvaror, skydd och kläder bland annat, men maskiner är de inte alltid så bra på prismässigt. Jag gillar att handla där för de har riktigt bra service, men man får ju ha koll på priserna.
 
  • Gilla
OverAndOut
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.