K Kanelbullen123 skrev:
redan slut :)
Ja jag märkte det. Trodde man kunde beställa mer även om det inte fanns i lager. Jag köpte själv 40x2

Det där säljs inte av Amazon så ni kommer sannolikt ej få dessa.

H Handhyveln skrev:
Skynda!
[länk]
För tufft att motstå, tack för tipset!
10 kvar i lager nu. :cool:(y)

<Edit>
7st nu kl. 08:28

Redigerat:
  • Gilla
stigen
  • Laddar…
”Voffor gör di på detta viset?” :oops:

Sånt här triggar verkligen igång ”Villhöver” känslan!
Bara ett par knapptryck borta så dimper dom ner några dagar senare.
Att hitta argumenten för köp är inte svårt.

Billigt! Bra märke! Kvalitet! Perfekt storlek! Bra komplement till dom tidigare!
En riktigt proffsprodukt! Alla andra köper! Vackra! En prydnad för verkstaden!

Men samtidigt börjar förnuftet (DU), gnaga på den euforiska känslan.
Behöver DU verkligen fyra till? Räcker det inte med dom 19 DU redan har?
Hur ofta gör DU limningar med så många? Finns det inget annat DU skulle ha större nytta av?

Förnuftet vann denna gången. Det gäller att tänka efter före!
Men i morgon är det en nya dag och nya frestelser …………………:love:
Dag

• Gilla
  • Haha
dilemma och 27 till
  • Laddar…
Blev till att beställa två par. Lite väl bra pris för att avstå, nästan så man blir lite misstänksam :crysmile:

Redigerat:
  • Gilla
Handhyveln och 2 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Makita DFS452z för ca 1300 :-. Väldigt bra pris om man kollar historik på prisjakt

[länk]
Jag gjorde misstaget att hoppa på en deal med gipsskruvdragare en gång.
Det var så dyrt att köpa mataren att det blev billigare att lämna tillbaka skruvdragaren och köpa komplett sats.
Har mycket Makita men efter att ha läst omdömen så var just gipsautomat en av Makitas svaga punkter så blev DeWalt.
Vet inte vad mataren kostar till denna Makita men värt att kolla om man funderar på att köpa

• Gilla
  • Älska
Patrik V. och 2 till
  • Laddar…
Cheesen
Nu blev jag ju snål i höstas och köpte en annan pannlampa till mina kvällspromenader med hunden... men jag har lillebror till H8:an (Tror den heter H7) och den gillar jag skarpt. 535 kr är ju typ nära 200 kronor mot andra priser jag sett... Den fanns i butik i höstas för tusenlappen när jag kollade då.
https://amzn.to/416DUzR
LED-pandlampa, röd och svart, uppladdningsbar, fokuserbar, bakljus, USB-laddning, batteridriven, plastmaterial. Swedish product description shown.

nu kanske ni undrar vad jag köpte i stället för en H8R? I höstas köpte jag denna:
Produktbild av en uppladdningsbar, vattentät pannlampa med sensor, USB-kabel och förpackning visas. Energiklass A++.
Den är otroligt bra med tanke på priset... Det var mer på vinst och förlust som jag klickade hem de i stället för Ledlensern... Gillar att den sprider ljuset ordentligt. Perfekt kompis i fickan. Om man vill ha focus så lyser den inte lika bra som ledlensern men hur ofta behöver man det när man är ute och promenerar eller för den delen när man mekar med bilen. Det är ju just det där att få ett stort område i sin direkta närhet upplyst som är värdefullt.
https://amzn.to/3Yvwxjt

• Gilla
VLJ och 1 till
  • Laddar…
Hej,
Jag tar gärna emot tips från erfarna motorsågsanvändaren. Jag behöver en som tar sig igenom stock på 35-40 cm diameter. Jag har köpt 2 st motorsåg innan men är inte riktigt nöjd.

AllTheWay AllTheWay skrev:
Hej,
Jag tar gärna emot tips från erfarna motorsågsanvändaren. Jag behöver en som tar sig igenom stock på 35-40 cm diameter. Jag har köpt 2 st motorsåg innan men är inte riktigt nöjd.
Fel tråd.
Sök på forumet eller skapa en tråd om tips på motorsåg. Skriv i den tråden gärna mer om hur du tänkt använda sågen.
Rent spontant låter det annars som att det är Husqvarna 550 XPG Mark II du söker.

T TCG skrev:
Fel tråd.
Sök på forumet eller skapa en tråd om tips på motorsåg. Skriv i den tråden gärna mer om hur du tänkt använda sågen.
Rent spontant låter det annars som att det är Husqvarna 550 XPG Mark II du söker.
Tack!

• Gilla
TCG
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.