B
P poba53 skrev:
Harald Nyborg har ingen butik längre bara nätförsäljning med fraktkostnad efter vikt. För denna vikt 99:- till ombud eller 169:- hemleverans. Så för att tjäna på köp från dem får Du vänts på nästa extrapris
Så Jula levererar den gratis hem till dig...?
Men om du jämför med att hämta den i butik på Jula så tror fler bor närmre sitt utlämningsställe än en Jula-butik, jag har 2km till utlämningsställe och 25km till Jula.
 
  • Gilla
DANNE_K_ och 1 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Så Jula levererar den gratis hem till dig...?
Men om du jämför med att hämta den i butik på Jula så tror fler bor närmre sitt utlämningsställe än en Jula-butik, jag har 2km till utlämningsställe och 25km till Jula.
Själv bor jag så nära en Julabutik att bensinen t.o.r kostar mig 20:-
 
  • Haha
  • Gilla
Appendix och 1 till
  • Laddar…
B breakman skrev:
Så Jula levererar den gratis hem till dig...?
Men om du jämför med att hämta den i butik på Jula så tror fler bor närmre sitt utlämningsställe än en Jula-butik, jag har 2km till utlämningsställe och 25km till Jula.
Jag har 1km till mitt ombud och 1,5km till Jula så det är marginellt :crysmile::cool:
 
Är dom tysta eller väsnas dom bara lite mindre?
Skulle behöva en som står på dygnet runt, men det är folk som bor en våning upp så det får inte låta för mycket...
 
nino nino skrev:
Är dom tysta eller väsnas dom bara lite mindre?
Skulle behöva en som står på dygnet runt, men det är folk som bor en våning upp så det får inte låta för mycket...
Knäpptysta. Mycket lågt ljud.

Rabattkod Harald Nyborg, 100 kr rabatt

OKTSD-2210
 
  • Gilla
hydrolift och 3 till
  • Laddar…
nino nino skrev:
Är dom tysta eller väsnas dom bara lite mindre?
Skulle behöva en som står på dygnet runt, men det är folk som bor en våning upp så det får inte låta för mycket...
Vad gör du som kräver kompressor igång dygnet runt?
 
V ViktorHg skrev:
Vad gör du som kräver kompressor igång dygnet runt?
Ja den behöver ju inte gå dygnet runt men stå på för att ladda när det behövs
 
nino nino skrev:
Ja den behöver ju inte gå dygnet runt men stå på för att ladda när det behövs
Vad är det som laddas? :thinking:
 
Immobil Immobil skrev:
Vad är det som laddas? :thinking:
Förmodligen en luftmadrass, dom jävlarna håller aldrig trycket.
 
  • Gilla
  • Haha
cpalm och 17 till
  • Laddar…
zarkov zarkov skrev:
Bosch 18V batteri 2,0Ah till bra pris, 366 kr/st. Inget för tigersågen kanske men sparar lite vikt i skruvdragaren, det väger bara hälften av ett 5 Ah-batteri. Köper man 9 mindre prylar till kan man få ytterligare 20% rabatt som prime-medlem.

[länk]

Svenskt normalpris strax över femhunkan.
[länk]
Kanonbra tips. Beställde. Har redan diverse olika 18V-batterier, 4-8Ah. Denna 2Ah kom idag och den är verkligen smidig. Bra i många fall när man bara skall göra något lite eller ha i fickan som backup om de stora tar slut,

Nu när kampanjen är slut, finns fortfarande mängdrabatten kvar, men är 15% i.st.f. 20%. Och det går att mixa olika saker.
 
  • Gilla
zarkov
  • Laddar…
V ViktorHg skrev:
Vad gör du som kräver kompressor igång dygnet runt?
Man vet aldrig när man vaknar mitt i natten och känner suget av att pumpa däck!
Jag är helt på @nino ’s sida här! =P
 
  • Gilla
  • Haha
Alfredo och 5 till
  • Laddar…
Går du i hyveltankar kan det kanske bli ett bra pris på denna hyveln.
Hur bra det skall bli får man själv avgöra. Ny lär kosta runt 40´.
Skickas tydligen icke utan hämtning i Skogås, söder om Stockholm.
31cm och modern kutter i maskinen. 6 månader gammal.

Begagnad Axminster AT310SPT Rikt och planhyvel, 31cm bred, modern kutter, visas på auktionssida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Stiftet och 1 till
  • Laddar…
K
stigen stigen skrev:
Går du i hyveltankar kan det kanske bli ett bra pris på denna hyveln.
Hur bra det skall bli får man själv avgöra. Ny lär kosta runt 40´.
Skickas tydligen icke utan hämtning i Skogås, söder om Stockholm.
31cm och modern kutter i maskinen. 6 månader gammal.

[bild]
Nog kommer det bli ett bra pris i slutändan, har bara sån hemsk avsky till dessa online-auktioner och hur de presenterar priset i budgivningen. Utan moms och utan avgifter gör att det är lätt att lockas med. Ett bud på 7000 ger ca 12000 i slutpris efter avgifter och moms.
 
  • Gilla
mnils och 4 till
  • Laddar…
K kniv skrev:
Nog kommer det bli ett bra pris i slutändan, har bara sån hemsk avsky till dessa online-auktioner och hur de presenterar priset i budgivningen. Utan moms och utan avgifter gör att det är lätt att lockas med. Ett bud på 7000 ger ca 12000 i slutpris efter avgifter och moms.
Så är det men när man lägger ett bud så får man reda på totalpriset inklusive alla tillägg.
Det är då avgörandets stund infinner sig.
”Behöver” eller ”Villhöver”?
Där brukar jag avbryta!
Dag
 
K
stigen stigen skrev:
Så är det men när man lägger ett bud så får man reda på totalpriset inklusive alla tillägg.
Det är då avgörandets stund infinner sig.
”Behöver” eller ”Villhöver”?
Där brukar jag avbryta!
Dag
Jo precis, och det är ju bra. Men deras marknadsföring går ju ut på att få dig till det steget med just låga exkl. allt budpris. För det är nog en del som ändå inte har lika stark självbevarelsedrift som dig och ändå fullföljer... Nåja, nog med OT, ber om ursäkt :)
 
  • Gilla
TCG och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.