Byurn Byurn skrev:
Knäpptysta. Mycket lågt ljud.

Rabattkod Harald Nyborg, 100 kr rabatt

OKTSD-2210
Är det någon som fått koden att fungera? :D

H hydrolift skrev:
Är det någon som fått koden att fungera? :D
Jag testade inte, ska inte ha något. Men fick den av HN i mail.

• Gilla
hydrolift
  • Laddar…
mnils skrev:
Jag har en liknande Ryobi såg sedan 6år och den funkar att kapa med men det finns en del brister. Spånuppsamlingen är i stort sett obefintlig, även med dammsugare inkopplad. Lasern funkar fint i början tills du sågar tryckimpregnerat då sätter de kladdiga spånen igen lasern så den inte syns längre. Lasern är också i princip omöjlig att kalibrera. Inställningen för sågdjup är rätt kass och håller inte inställd höjd så det är inget du sågar dados med. Det stativet verkar opraktiskt till en kap du vill ha ett med utdragbara gejdrar så du kan kapa långa reglar och golvplank. Så frågan är som vanligt hur mycket du kommer använda den och hur mycket du är beredd att slanta upp.
Tack för utförligt svar!

T Trafikverket1 skrev:
Det må så vara men drygt 2000 är ju ett bra pris ändå för paketet :)
T Trafikverket1 skrev:
Bosch GSR 18v-60 i l-boxx med laddare och två 4ah procore för 2138 kronor (med moms antar jag). Först till kvarn..
[länk]
Det där var väl extremt onödigt att länka till, helt ditt fel att en sån är på väg hem till mig nu… :rofl:

• Gilla
  • Haha
trojlee och 3 till
  • Laddar…
SamiHus SamiHus skrev:
Bosch nya spikpicka för 470 euro är väl okej?
[länk]
Behöver eller Villhöver? :thinking:

stigen stigen skrev:
Behöver eller Villhöver? :thinking:
Det är väl samma sak. Eller?

• Gilla
  • Haha
scim och 2 till
  • Laddar…
T Trafikverket1 skrev:
Klinga Bosch expert for wood 165x20x1,5mm är nedsatt rätt mycket, från 584 till 344 spänn.

[länk]
Tack för tipset! (y)

• Gilla
Trafikverket1
  • Laddar…
J JFrisk skrev:
25% på Festool-klingor.
Dock har jag inte jämfört om det är bra priser, kändes spontant ganska dyrt ändå, men kanske ökat såpass....
[länk]
Varning för dessa dock, beställde en fräs där. Fortfarande inte fått den ett halvår senare. Dom svarar inte ens på Mail när man frågar om fräsen eller vill avbeställa.

• Gilla
Appendix
  • Laddar…
richardtenggren
Niklasloow Niklasloow skrev:
Varning för dessa dock, beställde en fräs där. Fortfarande inte fått den ett halvår senare. Dom svarar inte ens på Mail när man frågar om fräsen eller vill avbeställa.
Dom fungerade tidigare väldigt bra, men har samma erfarenhet då jag nyligen beställde lite karmhylsor där. Inget hände på någon vecka, ringde och blev lovad att det skulle kikas på när någon var tillbaka från sjukdom, jag hann dock tröttna och avbeställde kort därefter men det tog nog drygt en månad innan det bekräftades.

När jag ringde så tog det ett tag för att lyckas komma fram, då det gällde att välja rätt alternativ i växeln, vissa val var inte bemannade.
Till slut fick tag på någon jag antar var ”chef”, fick för mig att de hade problem med att många slutat och sjukdom.

J JFrisk skrev:
25% på Festool-klingor.
Dock har jag inte jämfört om det är bra priser, kändes spontant ganska dyrt ändå, men kanske ökat såpass....
[länk]
Det är ett hyggligt pris på dessa:
Festool cirkelsågsklinga med rabattstämpel på en träbit och prisinformation, 386,25 kr inkl moms.
Jag kollade upp priserna i somras, och då kostade en klinga 495 SEK på protools.se.
Det slutade med att jag beställde 5 st från Rubart:
Festool standard sågblad på ett träblock med priset 22,44 euro, länk till att lägga i varukorgen.

• Gilla
JFrisk och 1 till
  • Laddar…
Niklasloow Niklasloow skrev:
Dom svarar inte ens på Mail när man frågar om fräsen eller vill avbeställa.
Är det inte bara att avbeställa? Eller har du betalat? I så fall hoppas jag att du använt ett kreditkort för då kan du reklamera till kreditgivaren.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.