Solvskaftet Solvskaftet skrev:
Jula har kampanjpris på Stanley markvibrator
SGC-13000N-T 3999:- ordinarie pris 5999:-

[länk]
Någon som har denna som har koll på hur vattentanken sitter på plats? Är den lätt att plocka bort och sätta tillbaka vid behov?

Risk att tangera gränsen för ämnet så visar jag mitt bästa verktyg. Hoppborg i rött och blått synlig genom ett fönster, på en trädgård med blommor och leksaker.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Denna hoppborg har gett mig timmar av byggtid. Och det finns få verktyg som fungerar utan byggtid.

• Gilla
  • Haha
  • Wow
Hank_Ö och 21 till
  • Laddar…
Byggfrid snarare

• Gilla
Dammi och 1 till
  • Laddar…
S
J JKrister skrev:
Risk att tangera gränsen för ämnet så visar jag mitt bästa verktyg.[bild]

Denna hoppborg har gett mig timmar av byggtid. Och det finns få verktyg som fungerar utan byggtid.
Är den låsbar? :crysmile:

• Gilla
JKrister
  • Laddar…
S sinuslinus skrev:
Är den låsbar? :crysmile:
Man kan kasta in en påse Ahlgrens bilar då o då

• Gilla
  • Haha
Luddis_1 och 5 till
  • Laddar…
B
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
En Leica rotationslaser för 248,75 kronor istället för normalpriset på 20 502,50 kronor jo jag tackar jag :)

• Wow
Alfredo
  • Laddar…
I
B Wolverine_81 skrev:
Proffsmagasinet verkar ha ordentlig rea på laserinstrument. Mest troligt har man missat decimalen vid rabattsänkningen men man kan ju chansa och se om en beställning går igenom.

[länk]
Jo jag såg det med, beställde faktsikt en men den order lär gå tillbaka, ganska uppenbart fel, lasrar med ett högre original pris är billigare än de lasrar med billigare original pris. Men försöka kan man ju alltid :)

• Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
B Wolverine_81 skrev:
Proffsmagasinet verkar ha ordentlig rea på laserinstrument. Mest troligt har man missat decimalen vid rabattsänkningen men man kan ju chansa och se om en beställning går igenom.

[länk]
Hahaha vet inte om det är en miss men högst troligt är det i alla fall. Har klickat hem allt utan att ens kolla och flera av varje. Lär ju komma nått meddelande om makuleras order pga fel prissättning som när byggmax hade vitvaror för runt hundringen haha

B Wolverine_81 skrev:

[länk]
Kommer ju aldrig gå igenom, men frågan är...
Är man RIKTIGT snabb och springer ner till sitt lokala Bauhaus-varuhus och prismatchar... Kan det gå igenom då tro? Hehe ;)

• Haha
Sthlm1891
  • Laddar…
C Chentin skrev:
Är man RIKTIGT snabb och springer ner till sitt lokala Bauhaus-varuhus och prismatchar... Kan det gå igenom då tro? Hehe ;)
Varför skriver du här? Spring, bara spring!

• Gilla
nino och 2 till
  • Laddar…
B Wolverine_81 skrev:

[länk]
Beställt - Betalat - Men tror knappast att det kommer nått... :rofl:

• Gilla
Niklasberglund och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.