B
stigen stigen skrev:
Var på Jula idag och såg denna. Vet inget om den. Har inget eget behov men den har remote på det extra 220v uttaget.
Fågel eller fisk? :thinking:

[bild]
Har en sån. Tycker den suger bra. Skönt mad auto on/off. Lätt att tömma osv. Fungerar väldigt bra att suga vatten och grus med faktiskt. Sög ur ett avlopp som det var stopp i och det fungerade riktigt bra.
Nackdel som jag ser är att den låter väldigt mkt och att hjulen som är i plast har pajjat. Håller säkert om man är lite försiktigt men på en grovdammsugare tycker jag det ska vara lite rejälare delar
 
  • Gilla
Denniis
  • Laddar…
B Baskavoda skrev:
Har en sån. Tycker den suger bra. Skönt mad auto on/off. Lätt att tömma osv. Fungerar väldigt bra att suga vatten och grus med faktiskt. Sög ur ett avlopp som det var stopp i och det fungerade riktigt bra.
Nackdel som jag ser är att den låter väldigt mkt och att hjulen som är i plast har pajjat. Håller säkert om man är lite försiktigt men på en grovdammsugare tycker jag det ska vara lite rejälare delar
Men är den värd mer/bättre än Biltemas? I originalpris är den ju 2,5 ggr dyrare :thinking:
 
Om du spanat in något på Bauhaus så är det läge idag.
10% på sortimentet i dag!

Skärmdump av ett SMS-meddelande som annonserar 10% rabatt på Bauhaus.se till ära av deras 10-årsjubileum.
 
  • Gilla
boschkenta och 4 till
  • Laddar…
stigen stigen skrev:
Om du spanat in något på Bauhaus så är det läge idag.
10% på sortimentet i dag!

[bild]
Betyder det 22% prisgaranti? :rofl:
 
stigen stigen skrev:
Om du spanat in något på Bauhaus så är det läge idag.
10% på sortimentet i dag!

[bild]
Grymt, men av någon outgrundlig anledning är nästan alla bra grejer slut online juuuuust idag.
 
  • Gilla
Dammi
  • Laddar…
B Byggisen skrev:
Grymt, men av någon outgrundlig anledning är nästan alla bra grejer slut online juuuuust idag.
Shit Happens!
 
stigen stigen skrev:
Shit Happens!
Planerad fejkrea happens.
 
  • Haha
  • Gilla
Okarlsson och 1 till
  • Laddar…
Hittar en hel del kul. Tex det mesta från Ryobi är i lager, det brukar sällan hända på reor.

36V batteri på 5Ah, 219 kr rabatt. Men, 199 kr i frakt där försvinner det roliga direkt!
 
Köpte en ihopfällbar skrinda och en Gardena Gödselspridare :)

Edit. Konstigt att frakten var 199kr på ett batteri när den var 49kr på det jag köpte, som borde vara skrymmande :)
 
  • Gilla
Freerole och 2 till
  • Laddar…
Degerlunden Degerlunden skrev:
Jag slog till på [länk].

1. Prismatcha mot Hornbach 12% rabatt på 4390:- = 3863:-
2. Använd 10% kampanjrabatt på 3863:- = 3477:-

Mycket nöjd!

Blev även en ogräsupptagare för 360:- [länk]
Har du fått bekräftat att det priset gäller? Låter rimligare att de först drar 10 % och efter det prismatchar.
 
T Trunk skrev:
Har du fått bekräftat att det priset gäller? Låter rimligare att de först drar 10 % och efter det prismatchar.
Köpte i butik. Stod tydligt på hemsidan att erbjudandet inte gällde för köp i butik men jag lyckades uppenbarligen charma de i kundmottagningen/kundtjänst.

Håller med dig att de borde dragit 10% och sen legat lägre än Hornbach. Dock kunde jag matchat Bauhaus 10% rabatt med prisgaranti hos Hornbach.
 
  • Gilla
n_sandstrom
  • Laddar…
Degerlunden Degerlunden skrev:
Köpte i butik. Stod tydligt på hemsidan att erbjudandet inte gällde för köp i butik men jag lyckades uppenbarligen charma de i kundmottagningen/kundtjänst.

Håller med dig att de borde dragit 10% och sen legat lägre än Hornbach. Dock kunde jag matchat Bauhaus 10% rabatt med prisgaranti hos Hornbach.
Åfan, grattis.
 
  • Gilla
Degerlunden
  • Laddar…
AXS
Köpte mig en Hörby skottkärra. Hoppas den håller en livstid.

1350:- får anses som väldigt bra pris.
 
  • Gilla
LoweW
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.